6

برنامه‌های دهه کرامت وجهه مردمی داشته باشد

  • کد خبر : 7400
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
برنامه‌های دهه کرامت وجهه مردمی داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفتند:  فرهنگ اسلامی و ارزش‌های والای دهه کرامت در جامعه نهادینه و ترویج و برگزاری برنامه‌های این دهه با وجهه مردمی برگزار شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه درکردستان ، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در جلسه هماهنگی و سیاست گذاری برنامه‌های دهه کرامت در […]

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفتند:  فرهنگ اسلامی و ارزش‌های والای دهه کرامت در جامعه نهادینه و ترویج و برگزاری برنامه‌های این دهه با وجهه مردمی برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه درکردستان ، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در جلسه هماهنگی و سیاست گذاری برنامه‌های دهه کرامت در جمع مدیران ادارات استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام پیش‌رو اظهار داشتند: 10 روز اول ماه ذیقعده فاصله میان ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا(ع) به عنوان هفته کرامت نامگذاری شده است.

نماینده ولی فقیه درکردستان از حضرت فاطمه معصومه و امام رضا(ع) به آموزگاران تقوا، احسان و کرامت برای تمام ادوار تاریخ نام برد و گفتند: ضرورت دارد در این ایام سیره و روش اخلاقی و رفتار زندگی این بزرگان در جامعه ترویج شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه کرامت به معنای بزرگواری و تکریم است و امام رضا(ع) به اقشار ضعیف جامعه توجه ویژه‌ای داشته است، تصریح کردند: در راستای الگوگیری از راه و منش آن امام بزرگوار فرهنگ صدقات و دستگیری کردن از مردم پررنگ شود.

ایشان  افزودند: در دهه کرامت از بندگان خدایی که با تنگنای اقتصادی و مشکلات مالی مواجهند، دستگیری شود.

نماینده ولی فقیه درکردستان با اشاره به شخصیت والای امام رضا(ع) و دوران خاصی که وی در آن زندگی کرده و اتفاقات خاص آن دوران عنوان کردند: دهه کرامت و منش اخلاقی این امام بزرگوار بخوبی به جامعه معرفی شود.

وی با بیان اینکه تاثیرگذاری برنامه‌های این دهه از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است، متذکر شدند: از کارهای کلیشه ای وتکراری اجتناب شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تاکید کردند: برنامه‌های دهه کرامت باید بازتاب گسترده‌ای در جامعه داشته و برای مردم سودمند باشد و در محتوای برنامه‌ها ذائقه مردم مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.