8

بنیاد مسکن از بدو تاسیس تا به امروز کارنامه درخشانی داشته است

  • کد خبر : 7355
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
بنیاد مسکن از بدو تاسیس تا به امروز کارنامه درخشانی داشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با مدیرکل، معاونین و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان. که به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد انقلابی برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) اظهارداشتند: بنیاد مسکن از بدو تاسیس تا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با مدیرکل، معاونین و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان. که به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد انقلابی برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) اظهارداشتند: بنیاد مسکن از بدو تاسیس تا به امروز در راستای فعالیت های عمرانی و آبادانی کشور کارنامه درخشانی داشته است.

 نماینده ولی فقیه درکردستان افزودند: بنیاد مسکن از رویشهای  شایسته نظام بوده که از اوایل انقلاب تا به امروز در بخش مسکن شهری و روستایی با اهداف خدمتگذاری به اقشار جامعه عملکردقابل قبولی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه طرح هادی روستاها یکی از اقدامات جامع و با ارزش بنیاد مسکن است عنوان داشتند: بنیاد مسکن با اجرای طرح هادی جلوه و نمود خاصی به روستاها بخشیده است.

نماینده ولی فقیه درکردستان خدمت رسانی به مردم یک افتخار برشمرد و خاطر نشان کردند: کار بنیاد مسکن و ارائه خدمات در روستاها یک نوع خدمت رسانی به خلق هست که قابل تقدیر است و از این لحاظ شماها باید افتخار کنید که به مردم و جامعه خدمت می کنید

ایشان به ویژگیهای خدمتگزار بی منت اشاره کردن و افزودند: خدمت بی منت، خدمت مفید و فایده دار و خدمت تاثیر گذار از ویژگیهای خدمتگذاری به خلق است.

وی درپایان گفتند: سعی نمایید طرح ها و خدمات عمرانی در دست اقدام با کیفیت و بهینه سازی بهتری صورت گیرد و اگر نواقصی در گذشته بوده آنرا برطرف نموده و این خدمات انجام شده درشهرها و روستاها اطلاع رسانی شود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.