5

تمرکز شهرداری و شورای شهر سنندج بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری باشد/بهبود معیشت پرسنل شهرداری مورد توجه قرار گیرد

  • کد خبر : 5386
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
تمرکز شهرداری و شورای شهر سنندج بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری باشد/بهبود معیشت پرسنل شهرداری مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: امیدواریم در سال جدید پروژه‌های نیمه‌تمام شهری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی صبح امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان انجام شد، اظهار داشت: شهرداری‌ پرخدمات‌ترین دستگاه‌ بوده که به هر اندازه به مردم خدمت‌رسانی کند، همانقدر رضایت‌مندی در جامعه ایجاد خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه از فرصت مسئولیت در راستای خدمت‌رسانی به مردم باشد، گفت: خدمت باید برای جلب محبت باشد، همانطور که نظام به همه اقشار مختلف مردم کشور خدمات ارائه می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه برای جلب محبت، علاوه‌بر خدمت‌رسانی به مردم، به پرسنل شهرداری نیز توجه شود، تصریح کرد: نیروهای خدوم شهرداری در همه محلات سطح شهر مشغول انجام وظیفه هستند لذا می‌طلبد برای انگیزه بیشتر، از آنان حمایت شود.

وی محبت را از دیگر ملزومات خدمت‌رسانی عنوان کرد و افزود: باید خدمت‌رسانی طوری باشد که مردم آن را احساس کنند تا جائی که اگر ضعفی هم وجود داشت، بدانند که خدمت در حال انجام است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم باید «بی‌منت، مفید و تأثیرگذار» باشد عنوان کرد: تمام اقدامات و نتیجه خدمات باید به خود مردم بازگردد.

وی بارش برف سنگین اواخر سال گذشته در سنندج را یک پدیده طبیعی و همانند سایر استان‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: در آن مقطع زمانی مشکلاتی در خدمت‌رسانی به مردم در حوزه شهری ایجاد شد که باید برای مدیریت بهتر بحران احتمالی در آینده، برنامه‌ریزی بیشتر و ماشین‌آلات و تجهیزات لازم تأمین شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه همه مسئولان وظایف خود را با تمام توان و به بهترین نحو انجام دهند، خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر یادآور شد: امیدواریم در سال جدید پروژه‌های نیمه‌تمام شهری به بهره‌برداری برسد.

شهردار و اعضای شورای شهر سنندج نیز در این دیدار هر کدام ضمن تبریک سال نو به ارائه راهکار و برنامه‌های حوزه کاری خود در سال 1401 پرداختند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.