6

دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان ذائقه مردم را شیرین کرد/ وفاداری به نظام یکی از ویژگی‌های بارز کُردهاست

  • کد خبر : 5840
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۳۶
دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان ذائقه مردم را شیرین کرد/ وفاداری به نظام یکی از ویژگی‌های بارز کُردهاست

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: کردستانی‌ها همواره از دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در سال 88 یاد کرده و ذائقه‌شان شیرین است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی عصر امروز در مراسم بزرگداشت سیزدهمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان اظهار داشت: برگزاری این مراسم چند حکمت داشته که نخست قدرشناسی رهبر معظم، سفر و زحمات ایشان در آن دوران که برای تحقق آرمان‌های انقلاب زحمات زیادی کشیدند، است.

وی با بیان اینکه کردستانی‌ها همواره از دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در سال 88 یاد کرده و ذائقه‌شان شیرین است، گفت: متأسفانه در سال 88 برخی انسان‌های خودخواه و بزرگ‌بین ذائقه مردم را تلخ کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان انقلاب اسلامی را به قبل و بعد از سال 88 تفسیر و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب 30سخنرانی درباره فتنه 88 داشته که باید بازگو و همواره سرلوحه قرار گیرد.

وی به توصیف جایگاه کُردها از زبان رهبر معظم انقلاب پرداخت و افزود: بنده یک ماه قبل از دریافت حکم حضرت آقا به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در کردستان، احکام نمایندگان سابق حضرت آقا در استان را مطالعه و تحلیل جامعی از وظایف و راهبردها داشته که محتوای این حکم متفاوت‌تر از گذشته بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی “رعایت حق بزرگ مردم شریف منطقه کُردی را یکی از توصیه‌های حضرت آقا در حکم انتصاب خود خواند و اظهار کرد: رهبر معظم نگاه جامع به مردم کُرد داشته و “پشتیبانی از نیروهای مجاهد، همکاری چه در جنگ و چه در مقابل با ضدانقلاب، ایمان راسخ به دین اسلام، ارادت به پیامبر عظیم‌الشان(ص) و وفاداری به جمهوری اسلامی” را از ویژگی‌های بارز کُردها دانسته است.

وی با بیان اینکه کُردها نیز به دلیل مجاهدت‌هایشان در طول تاریخ ذائقه رهبر معظم انقلاب و بنده را خوش کرده‌اند، عنوان کرد: متأسفانه امروزه عده‌ای دور هم‌جمع شده و با پول گرفتن از دشمنان در آنسوی مرزها، مدافعان و دوستداران نظام را در کشور تخریب می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: کسانی که در بیرون از مرزها و از پول‌های حرام و کثیف ارتزاق کرده تا با توطئه و دسیسه افکار عمومی کشور را بر هم بزنند، به کشورشان وفادار نیستند چراکه کسی که تثبیت چارچوب کشورش را دوست داشته باشد، اینگونه نیست و خصیصه مردم کردستان که در همه صحنه‌ها ارادت به اهل بیت(ع) و وفاداری به نظام را ثابت کرده‌اند، را خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه 2500 نیروی غیرکردستانی و 1500نیروی کردستانی در سال 58 در منطقه پاوه برای حفظ انقلاب به شهادت رسیدند، ابراز داشت: کُردها شایسته و لایق بهترین خدمتگزاری هستند، بنده یک ساعت هم حاضر نیستم از محل کار و استان خود دور شوم و به صورت شبانه‌‌روزی خود را خدمتگزار این مردم می‌دانم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: گرچه این‌روزها گرفتاری‌ها و نارضایتی‌هایی از وضعیت معیشتی وجود داشته اما اصل نظام و قانون کشور همواره مورد پذیرش مردم بوده و شیعه و سنی همچنان به نظام و رهبری وفادار هستند.

وی «وفاداری به نظام» را یکی دیگر از ویژگی‌های بارز کُردها دانست و تأکید کرد: باید این ویژگی‌ها را قدر دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین‌پورذهبی در پایان گریزی به اجرای طرح نظام هدفمندی یارانه‌ها زد و این‌ تصمیم را اقدامی شجاعانه دانست و افزود: امیدواریم خدمات و سیاست‌های دولت به منصه ظهور برسد تا ذائقه مردم بیش از پیش شیرین‌تر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه ان‌شاءالله دولت انقلابی سیزدهم حتماً پیروز خواهد شد، تصریح کرد: انتظار می‌رود عزیزان در کنار نقد و بیان مشکلات، از تخریب و اعلام‌ ناامیدی در بین مردم دوری کرده و به‌جای این کارها راهکار حل مشکل ارائه بدهند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.