3

دیدار نماینده ولی‌فقیه در کردستان با ماموستایان روستاهای اورامان/از مجاهدت‌های عالمان دینی تجلیل شد+تصاویر

  • کد خبر : 5972
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۲۹
دیدار نماینده ولی‌فقیه در کردستان با ماموستایان روستاهای اورامان/از مجاهدت‌های عالمان دینی تجلیل شد+تصاویر

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به منظور تکریم عالمان دینی با ماموستایان روستاهای اورامان شهرستان سروآباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی عصر امروز در ادامه سلسه بازدیدهای میدانی خود به دیدار ماموستایان روستاهای اورامان رفت.

وی ابتدا با حضور در روستای سلین در ۷۵ کیلومتری سروآباد، ضمن دیدار و پیگیری مشکلات مردم با ماموستا سید ثابت اتابک امام جماعت این روستا دیدار و از زحمات و مجاهدت‌های این عالم دینی تجلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان سپس به روستای ژیوار رفت و از ماموستا احمد یحیی‌زاده امام‌جماعت این روستا سرکشی و تقدیر کرد.

وی همچنین با حضور در روستای درکی از ماموستایان امین صفایی و محمد عبدی امام جماعت و عالم دینی این روستا دیدار و از آنان تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در این بازدیدها به صورت چهره به مردم با مردمان این روستاها نیز دیدار و از نزدیک مشکلات روستانشینان را پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه تکریم علمای دین یکی از ماموریت‌های رهبر معظم انقلاب به بنده است، عنوان کرد: در این دیدارها علاوه‌بر پاسداشت زحمات ماموستایان، مشکلات و دغدغه‌های آنان و مردم روستا را نیز بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: ماموستایان همواره در طول تاریخ پیشتاز دفاع از راه حقیقت، دین خدا، عدالت‌طلبی و نظام بوده و در این راه جانشان را تقدیم انقلاب کرده‌اند و تکریم آنان اولویت است.

در این بازدیدها مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و فرماندار سروآباد، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی را همراهی می‌کردند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.