4

دیدار کاروان «زیر سایه خورشید» با نماینده ولی‌فقیه در کردستان+تصاویر

  • کد خبر : 5927
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲:۱۹
دیدار کاروان «زیر سایه خورشید» با نماینده ولی‌فقیه در کردستان+تصاویر

کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، همزمان با دهه کرامت و در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا(ع)، کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی و هدایای متبرک این آستان با ترکیبی از خادمان و مبلغان امشب با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در این دیدار که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان انجام شد، ضمن خیر مقدم به مهمانان، اظهار داشت: در استان کردستان محبان و دوستداران اهل‌بیت(ع) زیاد هستند و این مبالغه نیست بلکه یک واقعیت است.

وی با اشاره به اینکه ۸۰درصد جمعیت استان کردستان اهل‌سنت بوده اما ارادت آنان به معجزات اهل‌بیت(ع) فوق‌العاده و زبانزد است، گفت: بنده این محبت، عشق و علاقه کردستانی‌ها به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را از نزدیک مشاهده کرده‌ام.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه ۱۵ زیارتگاه از جمله زیارتگاه هاجره خاتون خواهر امام رضا(ع) در مرکز استان وجود داشته و مردم برای زیارت مرقد به آنجا می‌روند، تصریح کرد: خوشبختانه مردمان شیعه و سنی در مناسبت‌های ملی مذهبی در کنار یکدیگر با وحدت و یکدلی اجتماع کرده و ارادت خود را نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ابراز می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردمان و ماموستاهایی از کردستان برای بچه‌دار شدن به امام رضا(ع) متوسل و دعایشان‌ مستجاب شده است، افزود: همه اینها نشان از ارادت به اهل‌بیت(ع) و ساحت مقدس علی ابن موسی الرضا(ع) است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در بخش پایانی از سخنان خود به بررسى حدیث «سلسله الذّهب»اشاره کرد و یادآور شد: همه ما نوکر اهل بیت(ع) هستیم و این را با افتخار بیان کرده و امیدواریم خداوند همواره این توفیق را از ما نگیرد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.