2

سفر یک روزه نماینده ولی فقیه به شهرستان بیجار

  • کد خبر : 7455
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
سفر یک روزه نماینده ولی فقیه به شهرستان بیجار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در ادامه سفرهای شهرستانی استان روز چهارشنبه طی سفر یک روزه به شهرستان بیجار از روستای جبرئیل از توابع چنگ الماس بازدید میدانی به عمل آورده و با مردم این روستا دیدار و گفتگو کردند. نماینده ولی فقیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در ادامه سفرهای شهرستانی استان روز چهارشنبه طی سفر یک روزه به شهرستان بیجار از روستای جبرئیل از توابع چنگ الماس بازدید میدانی به عمل آورده و با مردم این روستا دیدار و گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه در این دیدار از نزدیک درجریان دغدغه ها و مشکلات مردم و روستا قرار گرفتند لازم به ذکر است که عمده مطالبات مردم این روستا حل مشکل راه اصلی روستا و آسفالت نمودن آن به طرف بابارشانی و بیجار که حدود 5کیلومتر می باشد، و همچنین استفاده از آب منطقه جهت مصارف شرب و کشاورزی بوده است که از نماینده ولی فقیه درخواست بررسی و پیگیری موضوع ذکر شده را داشتند.

نماینده ولی فقیه در این سفر با کادر، اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) بیجار دیدار و نشست صمیمی با خانواده های آنان برگزار کردند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.