5

شهرداری سنندج به مناطق حاشیه‌نشین توجه کند

  • کد خبر : 7349
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
شهرداری سنندج به مناطق حاشیه‌نشین توجه کند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: شهرداری توجه بیشتر به مناطق و حاشیه شهر داشته باشد و خدمت‌رسانی با سرعت بیشتری استمرار پیدا کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار و نشست با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج که در دفتر نماینده […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: شهرداری توجه بیشتر به مناطق و حاشیه شهر داشته باشد و خدمت‌رسانی با سرعت بیشتری استمرار پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار و نشست با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج که در دفتر نماینده ولی‌فقیه درکردستان برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه همه مسئولان خدمت‌رسانی و حفظ وحدت مذهبی، سیاسی و اجتماعی جامعه است، اظهار داشتند: ما در راستای وحدت حرکت و اظهار نظر می‌کنیم. هر حرف یا اقدامی که اختلاف و نگرانی در جامعه ایجاد کند نیز مورد تایید و قبول ما نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شهر سنندج در بخش‌های مختلف نسبت به گذشته بسیار متفاوت و تغییر پیدا کرده است، تصریح کردند: همه مردم و مسئولان باید حس مسئولیت‌پذیری را در خود ایجاد کنند و هر کسی در هر جایگاهی که هست، مسئولیت اتفاقات و حوادث پیش آمده را بپذیرد.

ایشان به حوادث پاییز سال گذشته گریزی زد و خاطر نشان کردند: اگر چه کانون اصلی آن اتفاقات کردستان بود اما با کم‌ترین اشتباه از آن عبور کردیم که این نشان از تلاش و همراهی بالای مردم انقلابی و مسئولان استان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با قدردانی از عملکرد شهرداری در فصل زمستان سال گذشته برای خدمت‌رسانی به مردم که مورد رضایت و خشنودی جامعه بود، یادآور شدند: خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم جامعه همچون یک عبادت و نهضت ملی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تاکید کردند: شهرداری توجه بیشتری به مناطق و حاشیه شهر داشته باشد و خدمت‌رسانی در بخش‌ها و مناطق شهری بخصوص ناحیه منفصل با سرعت بیشتری استمرار پیدا کند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.