4

معاون عقیدتی‌سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با نماینده ولی‌فقیه در کردستان دیدار کرد

  • کد خبر : 6064
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
معاون عقیدتی‌سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با نماینده ولی‌فقیه در کردستان دیدار کرد

معاون نظارت و بازرسی عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام حسینی معاون نظارت و بازرسی عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در این دیدار که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، ضمن خیر مقدم و قدردانی از تلاش‌های نیروهای مسلح در استان اظهار داشت: نیروهای این مجموعه تلاشگر و خدمتگزار به‌صورت شبانه‌روزی در کردستان مشغول به فعالیت هستند.

وی با تاکید بر ضرورت حل مشکل سربازی طلبه‌های استان افزود: امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود تا معضلات سرباز وظیفه‌ها و غایبان ماموستاها برطرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه ۲هزار ماموستای اهل‌سنت و یکهزار نفر روحانیون و طلبه اهل‌تشیع در استان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: ماموستایان اهل‌سنت همراه و انقلابی هستند و باید مشکل سربازی‌شان حل شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه طلبه‌ها و روحانیون متعهد، زحمتکش و دارای سلوک اخلاقی در حوزه عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان کردستان حضور دارند، عنوان کرد: انتظار می‌رود تعاملات در این حوزه تقویت شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: خوشبختانه کیفیت برنامه‌های حوزه عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح استان کردستان بسیار خوب و رضایت‌بخش است.

معاون نظارت و بازرسی عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های این حوزه کاری پرداخت.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.