8

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: دانش سیاسی، دینی و درسی دانشجویان ارتقا یابد.

  • کد خبر : 7367
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۱۵
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: دانش سیاسی، دینی و درسی دانشجویان ارتقا یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با جمعی از دانشجویان بسیجی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشتند: علم آموزی و ارتقای سطح علمی دانشجویان ضروری است در این راستا دانشجویان باید تحصیل را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با جمعی از دانشجویان بسیجی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشتند: علم آموزی و ارتقای سطح علمی دانشجویان ضروری است در این راستا دانشجویان باید تحصیل را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان با اشاره به اینکه دین مبین اسلام شامل اعتقادات، احکام و اخلاقیات است گفتند: دانشجویان جامعه اسلامی باید توجه ویژه‌ای به مسائل اعتقادی، احکام شرعی و اخلاق داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خودسازی، تهذیب نفس و پرورش اخلاقیات را از نیازهای ضروری انسان دانست و تصریح کردند: دانشجویان افزون بر ارتقای سطح علمی و دانش باید از حیث اخلاقی نیر الگو باشند.

ایشان یادآورشدند: دانشجویان باید طبق آیین‌نامه کاری، وظایف خود را به‌درستی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان وحدت میان نیروهای ارزشی دانشگاه را ضروری  برشمرد و تاکید کردند: دانشجویان در راستای پیشرفت و بالندگی در عرصه‌های مختلف تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.