3

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان اولویت‌بندی شود/ تاثیرگذاری برنامه‌ها در جامعه مورد توجه باشد

  • کد خبر : 6036
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
نماینده ولی‌فقیه در کردستان: آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان اولویت‌بندی شود/ تاثیرگذاری برنامه‌ها در جامعه مورد توجه باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان و خانواده‌ در استان اولویت‌بندی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با بسیج جامعه زنان که با موضوع خانواده در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه برنامه و اقدام خوب است اما تاثیر بهتر است، اظهار داشت: در انجام کارها و برنامه‌ها به تاثیرگذاری آن توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان و خانواده‌ در استان اولویت‌بندی شود، گفت: ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر در کردستان جامعه زنان را تشکیل داده و باید بیشترین آسیب‌ پیش‌روی آنان را شناسایی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه جدا از رعایت حجاب، باید تمرکزمان را روی عفاف بگذاریم تصریح کرد: بدحجابی مشکلاتی ایجاد کرده اما مسئله عفاف آسیب‌زاتر است.

وی با بیان اینکه راهکارهای ایجاد اشتغال ویژه زنان ارائه شود، افزود: بسیاری از بانوان در کنار آقایان با برخورداری از تسهیلات کم‌بهره، برای خود اشتغال‌زایی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه باید حق و حساب زنان سرپرست خانوار شاغل در کارگاه‌های تولیدی و حوزه‌های مختلف به صورت کامل پرداخت شود، عنوان کرد: آسیب‌های این حوزه اولویت‌بندی و متناسب با آن راهکار ارائه شود.

وی با ذکر اینکه مشکلات حوزه زنان به صورت میدانی و از نقاط حاشیه‌نشین بررسی شود، خاطرنشان کرد: مطالبات را به‌صورت بسیجی‌وار پیگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ابراز داشت: در این دفتر مشاور امور بانوان نداریم و بنایمان هم نیست که نیرو و کادر اضافه کنیم اما بسیج جامعه زنان می‌تواند با ارائه راهکار این‌ نقش را انجام دهد که این هم نیازی به میز و دفتر کار نیست، باید به روی بازده و تاثیرات متمرکز شویم کما اینکه هر جا نیاز باشد، ورود می‌کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی یادآور شد: صرف ارائه گزارش کارساز نیست بلکه باید در عمل آسیب‌های این حوزه را پیگیری و برطرف کنیم.

در این نشست تعدای از اعضای بسیج جامعه زنان نیز پیرامون وضعیت بانوان و استان به ایراد سخنرانی و ارائه راهکار پرداختند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.