1

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: اساتید دانشگاه‌ روحیه نشاط و امید به آینده را در میان دانشجویان ایجاد کنند

  • کد خبر : 6074
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۳:۲۱
نماینده ولی‌فقیه در کردستان: اساتید دانشگاه‌ روحیه نشاط و امید به آینده را در میان دانشجویان ایجاد کنند

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: اساتید دانشگاه‌ها روحیه نشاط، شادابی و امید به آینده را در میان دانشجویان استان ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی ظهر امروز در مراسم اختتامیه نشست هم‌اندیشی دانشگاه کردستان با بیان اینکه موضوع و زمان برگزاری جلسات در دانشگاه‌ها با اساتید است، اظهار داشت: دریافت امتیازات فرهنگی‌ تنها از طریق این کلاس‌ها نیست.

وی گفت: انجام کارهای فرهنگی و ترویج مسائل اخلاقی در دانشگاه در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ناامیدی در جامعه ناشی از سوءظن و بدگمانی است، تصریح کرد: در این شرایط کنونی اساتید دانشگاهی باید به میدان آمده و سوءظن‌ها را برطرف کنند.

وی با اشاره اینکه صنایع بسیار خوبی در استان کردستان وجود داشته که از ۱۰۰ نفر تا ۲ هزار نفر در آن کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی مشغول به فعالیت هستند، افزود: علی‌رغم این شرایط کنونی، نشاط و تلاش در حال انجام است که بسیاری از افراد از آن مطلع نیستتد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بر ضرورت آگاهی‌بخشی جامعه نسبت به خطرات فضای مجازی تاکید کرد و بیان داشت: در این شرایط که فضای مجازی اخبار گوناگون را منعکس کرده، باید واقعیات را منعکس و همزمان با طرح مشکلات، از دستاوردهای نظام نیز دفاع کنیم.

وی عنوان کرد: امروزه بخشی از مشکلات و مهاجرت‌ها به‌خاطر تغییر سبک زندگی است نه مشکل مالی، بنابراین باید همه با هم برای تزریق امید و نشاط به جامعه کمک کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: دانشجویان و جامعه دانشگاهی لیدر و از حامیان انقلاب اسلامی بوده و باید این واقعیات بازگو شود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.