4

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: قیام امام حسین(ع) درس از خودگذشتگی به بشریت داد/توسعه مشارکت‌های مردمی اولویت کاری ستاد بازسازی عتبات عالیات باشد

  • کد خبر : 5955
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
نماینده ولی‌فقیه در کردستان: قیام امام حسین(ع) درس از خودگذشتگی به بشریت داد/توسعه مشارکت‌های مردمی اولویت کاری ستاد بازسازی عتبات عالیات باشد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: قیام امام حسین(ع) درس ایثار و از خودگذشتگی به جامعه بشریت داد و به همین دلیل نامش تا قیامت خواهد ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت امنای ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات کردستان که به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه بعد از گذشت مدت‌ها اظهار داشت: حضور استاندار و فرمانده سپاه کردستان در این نشست نشان از اهتمام و توجه به برنامه‌های این ستاد است.

وی با بیان اینکه خدمت و توجه به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) مطلوب هر انسان آزاده‌ای است، گفت: در این هزار و چند سالی که از شهادت امام حسین(ع) گذشته همواره بشر نیاز به حضرت داشته و این شور همچنان ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) درس ایثار و از خودگذشتگی به جامعه بشریت داد و به همین دلیل نامش مانده و تا قیامت خواهد ماند، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود این ستاد مردمی و به خود وابسته باشد نه ادارات، چراکه کار در ستاد بازسازی عتبات عالیات اداری نیست بلکه جهادی، عشقی و دلی است و عاشقان و دلدادگان حضرت و خیران خودشان پای کار هستند.

وی توجه به تولید محتوا و معرفی شخصیت امام حسین(ع) به اقشار مختلف مردم در استان را ضروری دانست و افزود: مفهوم زیارت و چرایی متبرک بودن و هزینه‌کرد در این حوزه برای مردم بازگو شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان کرد: استاندار محترم در صورت امکان، در رابطه با در اختیار قرار دادن مکان مستقل و امکانات در خور و شان به این ستاد در سایت اداری سنندج، مساعدت لازم کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه همه ما خود را نوکر امام حسین(ع) دانسته و به این نوکری هم افتخار می‌کنیم، یادآور شد: امیدوارم همه با هم بتوانیم در این مسیر گام برداشته و الطاف حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) شامل حالمان شود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.