4

نماینده ولی فقیه درکردستان: شهدای روحانی شهید دین و شریعت هستند.

  • کد خبر : 6299
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
<strong>نماینده ولی فقیه درکردستان: شهدای روحانی شهید دین و شریعت هستند.</strong>

نماینده ولی فقیه به نقش علما و روحانیت در گسترش فرهنگ دینی اشاره کرد و با بیان اینکه شهدای روحانی شهید دین هستند افزودند: شهدای روحانی کردستان متفاوت از این لحاظ، که با تیر دشمنان دین و در راستای دفاع از دین و شریعت به شهادت رسیدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی […]

نماینده ولی فقیه به نقش علما و روحانیت در گسترش فرهنگ دینی اشاره کرد و با بیان اینکه شهدای روحانی شهید دین هستند افزودند: شهدای روحانی کردستان متفاوت از این لحاظ، که با تیر دشمنان دین و در راستای دفاع از دین و شریعت به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در یادواره شهدای روحانی شهرستان دیواندره،  ضمن تقدیر از حضور روحانیون و مسئولین، و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و به خصوص شهدای روحانی اظهارداشتند: این جلسه و همایش به نام شهدا و کسانی است که شایسته احترام هستند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به مراجع عظام تقلید توصیه می کنند که وصیت نامه شهدا را بخوانید افزودند: الگوی رفتاری شهدا بهترین راهنما برای جامعه است که باید گرامی داشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به جایگاه علماء و روحانیت اشاره کرد و با بیان اینکه علماء شایسته تکریم واحترام هستند عنوان داشتند: موضوع این جلسه و یادواره احترام به علم، معلم و شهید است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه نوعا روحانیت اهل سنت و تشیع درساده زیستی مطلق زندگی می کنند یادآورشدند: علماء و ماموستایان با توجه به استعداد و علمی که دارند می توانستند کارمند یا کاسب شوند و زندگی بهتری داشته باشند اما فکر و عمرشان را برای خدمت به دین گذاشتند.

نماینده ولی فقیه به نقش علما و روحانیت در گسترش فرهنگ دینی اشاره کرد و با بیان اینکه شهدای روحانی شهید دین هستند افزودند: شهدای روحانی کردستان متفاوت از این لحاظ، که با تیر دشمنان دین و در راستای دفاع از دین و شریعت به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی شهید ملاحیدرفهیم را به عنوان یک اسوه و شهید دین نام بردند واظهارداشتند : در شهادت کیفیت بر کمیت غلبه می کند

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.