4

نماینده ولی فقیه درکردستان:  معلم رکن اصلی و لازمه نظام تعلیم و تربیت است

  • کد خبر : 7390
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
نماینده ولی فقیه درکردستان:  معلم رکن اصلی و لازمه نظام تعلیم و تربیت است

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی از معلم به عنوان رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت نام برد و تصریح کردند:  معلم لازمه نظام تعلیم و تربیت است، بنابراین باید از همه ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات هر چه بهتر به فرهنگیان خدوم بهره جسته و آموزش و پرورش نیز در این امر، تلاش و جدیت داشته […]

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی از معلم به عنوان رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت نام برد و تصریح کردند:  معلم لازمه نظام تعلیم و تربیت است، بنابراین باید از همه ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات هر چه بهتر به فرهنگیان خدوم بهره جسته و آموزش و پرورش نیز در این امر، تلاش و جدیت داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با مدیرکل و اعضاء ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مطهری و قدردانی از فعالان عرصه تعلیم و تربیت در استان؛ به سابقه فعالیت خود در آموزش‌وپرورش و سپس دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشتند: تعلیم و تربیت کار مقدسی است.

نماینده ولی فقیه گفتند: بنده به فعالیت خود در حوزه تعلیم و تربیت افتخار می‌کنم چرا که شان و جایگاه معلم به حضرت حق در مرحله اول و بعد از آن به انبیاء الهی خاصتا نبی مکرم اسلام(ص) برمی‌گردد و از این حیث، معلمی بالاتر از تعاریف است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی از معلم به عنوان رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت نام برد و تصریح کرد: معلم لازمه نظام تعلیم و تربیت است، بنابراین باید از همه ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات هر چه بهتر به فرهنگیان خدوم بهره جسته و آموزش و پرورش نیز در این امر، تلاش و جدیت داشته باشد.

ایشان با بیان اینکه بنده همیشه دعاگوی معلمان خود هستم، پویایی معلم در روند تعلیم و تربیت تاثیرگذار دانست و افزودند: کیفی نمودن فعالیت‌ها به ویژه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی بسیار مورد تاکید است.

نماینده ولی فقیه درکردستان با بیان اینکه دوران مسئولیت کوتاه و باید باقیات‌الصالحات از خود جا بگذاریم، توصیه کردند: امسال تلاش‌مان را بیشتر کنیم؛ البته نه تلاش در جهت انجام وظایف معمولی بلکه سعی کنیم فعالیت‌های ابتکاری و کارهای جدید داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی بر رعایت اخلاق و معنویت در آموزش و پرورش تاکید کرد و یادآور شدند: بیشتر به امور معنوی بپردازیم بدین معنی که اخلاقیات را همواره نصب‌العین قرار داده، نظارت مستمر و میدانی بر فعالیت‌ها داشته و با رعایت قانون، سعی کنیم جامعه را در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.