6

نماینده ولی فقیه درکردستان: مهربانی، دلسوزی، و خدمت کردن بی منت به مردم سرلوحه کار خویش در سال جدید قرار دهید.

  • کد خبر : 7340
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
نماینده ولی فقیه درکردستان: مهربانی، دلسوزی، و خدمت کردن بی منت به مردم سرلوحه کار خویش در سال جدید قرار دهید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در نشست با جمع کثیری از روحانیون شهرستان سنندج  که به مناسبت شب ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزارگردید ضمن تبریک ایام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین در ماه مبارک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در نشست با جمع کثیری از روحانیون شهرستان سنندج  که به مناسبت شب ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزارگردید ضمن تبریک ایام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین در ماه مبارک رمضان به حدیثی از آن حضرت  پرداخت و بیان داشتند: امام حسن مجتبی(ع)فرموده اند: نفس و جانت را از هر زشتی و پستی حفظ کن  و پایبند به تقوا و ایمان راستین الهی باشید.

نماینده ولی فقیه درکردستان افزودند: در هر جایگاه و مقامی که به کار مشغول هستید پر تلاش و توانا ظاهر شوید و اجازه ندهید دچار سستی و روزمرگی شوید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کردند: باید در جامعه و خانواده  امید و انگیزه ایجاد کنید و نباید حرف ها و رفتارهای ناامید کننده به جامعه القاء کنید چرا که مؤلفه امید و انگیزه برای زندگی مطلوب است.

ایشان با بیان اینکه از ماجراجویی و حادثه آفرینی پرهیز و دوری کنید عنوان داشتند:  یکی از خواسته های مقام معظم رهبری پرهیز از ماجرا جویی های نامتعارف است.

نماینده ولی فقیه درکردستان خطاب به حاضرین درجلسه اظهارداشتند: مهربانی و دلسوزی،  و خدمت کردن بی منت به مردم سرلوحه کار خویش در سال جدید قرار دهید و با رفتار، گفتار و منش پسندیده خلق خدا را راضی و آرام کنید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به لزوم داشتن نظم و انضباط درزندگی و محل کاراشاره کرد و افزودند: یکی از مسئولیت های اصلی شما نظم و انضباط کاری و سازمانی است و می طلبد به وقت و زمان پایبند باشید چرا که رعایت این امر باعث ایجاد یک محیط کاری سالم و مثبت می شود و عملکرد سازمان را تضمین می کند .

وی درپایان به فرمایشات مقام معظم رهبری در باب عفاف و حجاب  پرداخت و بیان داشتند: به گفته مقام معظم رهبری کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است و لازم است کار و برخورد در این زمینه به قاعده و قواعد باشد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.