4

نماینده ولی فقیه درکردستان: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد باقیات‌ الصالحات است

  • کد خبر : 7346
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
نماینده ولی فقیه درکردستان: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد باقیات‌ الصالحات است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: حضور در جشن گلریزان و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد باقیات الصالحات است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان کردستان که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با تبریک […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: حضور در جشن گلریزان و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد باقیات الصالحات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان کردستان که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با تبریک این ایام مبارک و قدردانی از همه کسانی که با کمک‌هایشان دل خانواده‌های زندانیان را خوشحال می‌کنند، اظهار داشتند: در بازدید میدانی از زندان سنندج از نزدیک از وضع زندانیان مطلع شده و امیدوارم این عزیزان به جمع خانواده‌هایشان بازگردند.

نماینده ولی فقیه درکردستان حضور در جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را جزو باقیات‌الصالحات دانست و گفتند: بنده معتقدم این مراسم، جلسه تکریم و بزرگداشت انسانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به آیه 70 سوره اسرا “وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ وَحَمَلْنَاهُمْ فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَرَزَقْنَاهُمْ مِنَ الطَّیِّبَاتِ وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَىٰ کَثِیرٍ مِمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِیلًا” تصریح کردند: خداوند در این آیه فرموده فرزندان آدم را بسیار گرامی داشتیم، ما نیز همه انسان‌ها از هر جنس و قشری را تکریم کنیم چرا که هر کسی در جایگاه خود محترم است.

ایشان افزودند: برخی از زندانیان به اشتباه در زندان هستند و می‌توان با کمک‌های مالی خود مشکلات آنان را رفع کنیم.

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان بیان کردند: همه با هم با جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین در این ایام‌ مبارک، زمینه را برای آزادی جمعی از زندانیان نیازمند بدهکار و جرائم غیرعمد استان کردستان فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7346

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.