6

نماینده ولی فقیه در استان کردستان: تعهد و تقید از ویژگی های بارز نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

  • کد خبر : 6396
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
<strong>نماینده ولی فقیه در استان کردستان: تعهد و تقید از ویژگی های بارز نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران است.</strong>

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار با فرماندهی و جمعی از پرسنل قرارگاه عملیاتی لشکر 28پیاده کردستان. ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام رحلت جانگداز پیامبراسلام (ص) و شهادت سلاله های پاکش حضرت امام حسن مجتبی و علی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار با فرماندهی و جمعی از پرسنل قرارگاه عملیاتی لشکر 28پیاده کردستان. ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام رحلت جانگداز پیامبراسلام (ص) و شهادت سلاله های پاکش حضرت امام حسن مجتبی و علی بن موسی الرضا(ع) در ابتدا به روایتی از امام حسن مجتبی (ع) در زندگی انسانها اشاره کرد و عنوان داشتند: امام حسن مجتبی علیه‌السلام در حدیثی گهربار سه عامل کبر و خودپسندی، حرص ورزیدن  و حسد به دیگران را موجب هلاکت، نابودی و بی ارزشی مردمان دانسته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه تواضع و فروتنی خواند و عنوان داشتند: نیروهای دلسوز ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه انجام وظایف ذاتی خود و اقدامات زیرساختی،  همیشه در حوادث پیش آمده و وقایع طبیعی از جمله سیل و زلزله  کمک کار مردم و نیروهای امدادی بوده اند که این خود جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی انجام کار فرهنگی و کمک درراستای برپایی موکب برای ایام اربعین حسینی(ع) ا زدیگر کار ها و اقدامات شایسته ارتش دراستان برشمرد و افزودند:  تقید و تعهد در وجود نیروهای ارتش آنها را به سمت و سوی کار فرهنگی سوق می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تبریک و تقدیر ازمسئولین قرارگاه عملیاتی لشکر 28پیاده کردستان به جهت برگزاری موفقیت آمیز رژه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در 31شهریورماه سال جاری افزودند: حضور نیروهای ارتش و دیگر نیروهای مسلح در استان بیانگر امنیت و سبب قوت قلب و ایجاد آرامش بیشتر برای شهروندان شده است.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.