2

پشتیبان این نظام و انقلاب مردم متدین و مستضعف هستند.

  • کد خبر : 6464
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
پشتیبان این نظام و انقلاب مردم متدین و مستضعف هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از طلاب برتر مدارس علوم دینی استان کردستان، ضمن تبریک هفته وحدت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهار داشتند: آنچه از یک طلبه انتظار است رعایت کند داشتن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از طلاب برتر مدارس علوم دینی استان کردستان، ضمن تبریک هفته وحدت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهار داشتند: آنچه از یک طلبه انتظار است رعایت کند داشتن تقید دینی، انجام واجبات و ترک محرمات می باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر ضرورت کسب علم و دانش برای طلبه ها تصریح کردند: نباید از یادگیری علم و دانش جدید غفلت کنیم و می طلبد خود را مجهز و مسلط به مسائل روز کنید.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی آگاهی اجتماعی یک امر مهم برای طلبه برشمرد و عنوان داشتند: یک طلبه باید درباره آنچه در اطراف خود و در دل جامعه می گذرد مطلع باشد و با تلاش گام هایی برای افزایش آگاهی اجتماعی خویش بردارد.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه یکی از بایسته های طلبگی این است که از لحاظ علمی و درسی قوی باشد افزودند: در علم آموزی باید به عمق آن توجه کنید و نباید نگاه به آن سطحی باشد.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی به شعارهای اغتشاشگران در روزهای اخیر در مورد جامعه زنان پرداخت و گفتند: امروز دردانشگاههای استان تعداد دانشجویان دختر از پسر بیشتر است که این موضوع بیانگر اهمیت نظام به بانوان در زمینه کسب علم است.
نماینده ولی فقیه در کردستان به ناملایمات و اعتراض های اخیر توسط معاندین ضد نظام اشاره کرد و بیان داشتند: این نظام و انقلاب گذشته از خدا، قرآن و پیامبر(ص) مردم مظلوم و متدین و مستضعف پشتیبانش هستند چون دارای اهداف و آرمانهای مقدس و ارزشی است.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.