5

نماینده ولی فقیه در اقامه نماز عید سعید فطر: از دوقطبی کردن جامعه پرهیز شود و امید آفرینی و امید افزایی ایجاد کنیم

  • کد خبر : 7364
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۴
نماینده ولی فقیه در اقامه نماز عید سعید فطر: از دوقطبی کردن جامعه پرهیز شود و امید آفرینی و امید افزایی ایجاد کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در سخنرانی مراسم نماز عید سعیدفطرکه در حسینیه سنندج که با حضور جمع کثیری از روزه داران و مردم مومن و متدین سنندج برگزار  شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید اخیر مدافع حرم میلاد حیدری و […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در سخنرانی مراسم نماز عید سعیدفطرکه در حسینیه سنندج که با حضور جمع کثیری از روزه داران و مردم مومن و متدین سنندج برگزار  شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید اخیر مدافع حرم میلاد حیدری و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک این عید به همه مسلمانان و مردم شریف استان کردستان، اظهار داشتند: امیدوارم بهترین‌ها و موفقیت‌ها شامل ملت ایران و مردم کردستان شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان  همه مردم را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و با اشاره به آیه 15 سوره ذاریات “إِنَّ الْمُتَّقِینَ فِی جَنَّاتٍ وَعُیُونٍ” گفتند:اگر کسی برای عبادت خدا وقت بگذارد انسان پرهیزکار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مفسدان افراد فقیری نیستنداما باز دنبال طمع‌ورزی بوده و هر گونه خطایی از آنان سر می‌زند، تصریح کردند: امروز که روز رحمت و مغفرت است، همه به درگاه خداوند پناه آورده و ضمن ترک گناه، طلب بخشش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به وضعیت جامعه، بر تقویت وحدت در همه زمینه‌ها از جمله اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره تاکید کرد و  افزودند: از دو قطبی کردن جامعه پرهیز کنیم، چرا که خیلی‌ها دنبال دامن زدن به دو قطبی شدن هستند، به عنوان نمونه در مورد رویت هلال و عید فطر صحبت‌هایی شنیده می‌شود که باعث تاسف است.

نماینده ولی فقیه در کردستان  بیان کرد: برخی‌ها ادعا میکنند افرادی را میشناسند  که چشم‌شان از تلسکوپ‌ها و دوربین‌ها قوی‌تر است،ودر دیدن ماه بسیار مهارت دارند، در حالیکه اینان برای ایجاد تفرقه و انشقاق به این حرف‌های سخیف غیر علمی روی می‌آورند.

ایشان با تاکید بر اینکه مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم، اظهار کردند: در این شرایط کنونی باید امیدافزایی و امیدآفرینی کنیم اگر چه اشکالات و انتقاداتی وجود داشته اما دولتمردان در حال تلاش برای رفع مشکل هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال در حد شعار نباشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تاکیدات رهبر معظم انقلاب امسال شاهد خبرهای خوشی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه ضمن توجه به دانشگاه و آموزش و پرورش بر رعایت  مسائل فرهنگی از جمله حجاب و عفاف تاکید کرد و بیان تصریح کردند: انتظار می‌رود بودجه‌های حوزه فرهنگی در بخش خود هزینه و فقط به ساخت‌وساز تخصیص داده نشود. البته در کنار این مهم خانواده‌ها نیز مراقب فرزندانشان باشند تا فرزندانمان در فضای مجازی گرفتار نشوند و حریم خانواده‌ها و چارچوب‌ها رعایت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به وضعیت کشور عنوان داشتند: تلاش‌های دیپلماتیک از اواخر سال گذشته رقم خورده و به ثمر نشسته و این نشان می‌دهد اگر کسی بر مواضع به حق خود پا فشاری کند عاقبت نتیجه بخش خواهد بود.

به گفته وی،ان شاءالله اضمحلال اسرائیل نزدیک است و اتفاقات، نارضایتی‌ها و حوادث داخلی‌شان، نشان از این وضعیت است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان از تلاش‌های متولیان امنیت در کشور و استان قدردانی کرد و یادآور شد: نیروهای نظامی وانتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان عج و سایر دستگاه‌های امنیتی در اتفاقات سال گذشته بسیار زحمت کشیدند و بیش از 100 روز در آماده‌باش کامل بودند تا مردم آسیبی نبیند و در این راه شهدایی را نیز تقدیم کردند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.