4

اگر جوان ما اعتراض دارد به اجانب هیچ ربطی ندارد./ نیروهای مسلح و رزمندگان ایران اسلامی در قدرت و اقتدار کامل هستند.

  • کد خبر : 6450
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
اگر جوان ما اعتراض دارد به اجانب هیچ ربطی ندارد./ نیروهای مسلح و رزمندگان ایران اسلامی در قدرت و اقتدار کامل هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با روحانیون اهل سنت و تشیع، و با حضور استاندار و مسئولین استانی که به مناسبت هفته وحدت برگزار گردید ضمن تبریک هفته وحدت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با روحانیون اهل سنت و تشیع، و با حضور استاندار و مسئولین استانی که به مناسبت هفته وحدت برگزار گردید ضمن تبریک هفته وحدت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و بخصوص شهدای اخیر مدافع امنیت در کردستان با اشاره به آیاتی از قرآن بر وحدت و انسجام بیشتر مسلمانان تاکید کرد و اظهار داشتند: اگر مسلمانان وحدت و برادری را رعایت نکنند به عذاب عظیم گرفتار خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با گله مندی از اقدام برخی از افراد و با بیان اینکه اگر فردی در جریان موضوعی دچار اشتباه لفظی شد نباید آنرا برجسته کرد و بیان داشتند: انصاف نیست که از اشتباهات دیگران سواستفاده شود و با دنبال کردن آن اشتباه سبب سلب آرامش جامعه شویم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در ادامه به روایتی از امام صادق (ع) اشاره کردند و بیان داشتند: امام صادق (ع) در حدیثی گهربار پنج ویژگی را برای رفیق و دوست انسان برشمرده اند و بیان داشت رفیق خوب کسی است که باطن و ظاهرش یکی باشد، آبروی شما آبروی او باشد، اگر صاحب قدرت و ثروت شد شما را فراموش نکند، اگر کاری از دستش برآید نیاز دوستش را برآورده کند و تو را در هنگام سختی‌ها و گرفتاری‌ها رها نکند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفتند: در چنین ایامی که هجمه ها فراوان و فضای جامعه غبارآلود است همه ما وظیفه داریم بر علیه ناملایمات موضع گرفته و با بیان واقعیت فضای جامعه را آرام کنیم.

ایشان خطاب به اغتشاشگران و معاندین ضد انقلاب و عاملین آنها ابراز داشتند: شاید چند روزی با این کارهای ناشایست نیروهای نظامی، مردم و مسوولان را به زحمت بیندازید اما هرگز نمی توانید نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنید.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به تکریم و سرکشی به ماموستایان اهل سنت در دو سال گذشته و تداوم این شیوه برای وی عنوان داشتند: بنده تا به امروز منزل 350 نفر از ماموستایان اهل سنت استان به سبب تکریم و سرکشی به این عزیزان رفته‌ام و با خود و خانواده‌هایشان هم دیدار کرده‌ام و اگر احدی از این روحانیون بزرگوار صحبتی یا مطلب خاصی دارند بهتر است چه به صورت مکتوب و چه حضوری با ما در میان بگذارند و این شبهات را با گفتگو حل و فصل کنیم نه اینکه با بیان حرفهای نسنجیده فضا را تهییج و هیجانی کنید.

نماینده ولی فقیه درکردستان با بیان اینکه درصد کمی از دوستان متاسفانه اصل واقعیت را نادیده گرفته و گفته هایی را ابراز داشته و برخی هم هستند که نه تنها نمی‌آیند صحبت کنند و پاسخ سوالات خود را بگیرند اگر چه ما ازآنها دعوت کرده ایم افزودند: دنبال کردن و بیان داشتن این گونه مطالب و حرفهای نسنجیده بی‌انصافی است هرچند این صحبت ها وزن این افراد را در جامعه پایین می آورد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در ادامه به دستاورهای نظام در 43 سال گذشته در مناطق اهل سنت اشاره کردن و بیان داشتند: در کل کشور 3200 نماز جمعه در مساجد اهل سنت برگزار می شود. 17 هزار مسجد مربوط به اهل سنت وجود دارد، رشد مدارس اهل سنت و طلاب و روحانیون 300 درصد افزایش داشته و 400 دانشگاه در مناطق اهل سنت احداث شده است که امروز بدون توجه به این دیدگاه مثبت نظام به اهل سنت متاسفانه برخی افراد حرف تبعیض و غیرکارشناسی بیان می کنند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه بگذارید ملت نجیب ایران خودشان تصمیم بگیرند خاطر نشان کردند: کسانی به  موضوع اعتراض دارند می توانند از طریق قانونی آن را بیان کنند اما دست از تهدید طلبه ها، ماموستایان، مردم، بازاریان، دانش آموزان، اساتید و دانشجویان بردارید و بگذارید خودشان انتخاب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی برگزاری انتخابات در گذشته و حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رأی نشان از وفاداری و علاقه مندی ملت به نظام برشمرد و ابراز داشتند: همه ما باید متوجه این نکته شویم که برای دشمنان، شیعه و سنی تفاوتی ندارد و آنها اصل اسلام و نظام را مورد هدف قرارداده اند و اگر فرصت کنند همه را خواهند زد و آثار و نامی از شیعه و سنی باقی نخواهند گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان خطاب به غربی ها و معاندین ضد نظام بیان داشتند: اگر جوان ما اعتراض دارد به اجانب هیچ ربطی ندارد، اگر شهامت و شجاعت دارید مردم بیگناه در کوچه و خیابان را مورد حمله و سپر خود قرار ندهید اگر اهل مبارزه و جنگ هستید در مرزها با رزمندگان ما بجنگید، گرچه می‌دانیم چنین کاری نمی‌کنید چون وحشت دارید و می‌دانید که نیروهای انقلاب در چه قدرت و اقتداری قرار دارند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.