4

نماینده ولی فقیه در کردستان: شهادت و ترور رئیس جمهور و دانشمندان هسته ای ایران نشان از قدرت برتر این کشور است.

  • کد خبر : 6304
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
<strong>نماینده ولی فقیه در کردستان: شهادت و ترور رئیس جمهور و دانشمندان هسته ای ایران نشان از قدرت برتر این کشور است</strong><strong>.</strong><strong></strong>

نماینده ولی فقیه در کردستان شهادت و ترور رئیس جمهور و دانشمندان هسته ای نشان از قدرت برتر ایران دانست و افزودند: تحریمها و دشمنی با ایران به دلیل موفقیت و پیشرفت هایی است که در طول چند سال گذشته حاصل شده است.به گزارس پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت […]


نماینده ولی فقیه در کردستان شهادت و ترور رئیس جمهور و دانشمندان هسته ای نشان از قدرت برتر ایران دانست و افزودند: تحریمها و دشمنی با ایران به دلیل موفقیت و پیشرفت هایی است که در طول چند سال گذشته حاصل شده است.
به گزارس پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دیگر دولت که در سالن فجر سنندج برگزار شد .ضمن تبریگ هفته گرامیداشت دولت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به آیه ۱۳۹ سوره آل عمران اظهار داشتند: مدیران و مسئولین هرگز در مسیرکار احساس ضعف و سستی نکنند و حتی در شکست هم اندوهناک نشوند و روحیه خود را از دست ندهید و با توکل به خدا، تقویت ایمان و اعتماد به نفس بالا به کار خود ادامه دهید.
نماینده ولی فقیه در کردستان شهادت و ترور رئیس جمهور و دانشمندان هسته ای نشان از قدرت برتر ایران دانست و افزودند: تحریمها و دشمنی با ایران به دلیل موفقیت و پیشرفت هایی است که در طول چند سال گذشته حاصل شده است.
ایشان تصریح کردند : شما ملتی هستید پیرو قرآن، پیامبر و امام حسین (ع)، لذا براین اساس بلندترین ملل دنیایید نباید خود را دست کم بگیرید و نگاه استکباری و خود برتر بینی هم نداشته باشید.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی بالاترین مرگ برای انسان شهادت درراه خدا دانست و افزودند: شرافت، بزرگی و کرامت از ویژگی های بارز شهدا است اینها انسانهایی بودند با نجابت و اعتماد به نفس بالا که در نزد خدا دارای جایگاه و مقامی والا برای همیشه بوده و هستند.
نماینده ولی فقیه بابیان اینکه جوانمردی و همت بالا را در رفتار و گفتار خود پیشه کنید عنوان داشتند: چنان برخورد کنیم که به خاطر شخصیت انسانی خودمان مورد احترام باشیم نه برای پست و مقام اداری و دولتی که داریم نزد دیگران ارزشمند شویم.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی افزودند: یک دولتمرد موفق کسی است که در کار سستی و روحیه ضعیف ندارد و حتی در شکست هم اندوهناک و غمزده نسیت و درایمان ثابت قدم می ماند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.