3

نماینده ولی فقیه در کردستان: مدیران و مسئولین با اخلاص و خودسازی، خدمت بی منت داشته باشند.

  • کد خبر : 6289
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
<strong>نماینده ولی فقیه در کردستان: مدیران و مسئولین با اخلاص و خودسازی، خدمت بی منت داشته باشند</strong><strong>.</strong><strong></strong>

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با استاندار و مدیران ستادی استانداری کردستان که به مناسبت هفته گرامیداشت دولت برگزار گردید. ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان، در ابتدا با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) اظهارداشتند: امام حسین (ع) فرموده اگر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با استاندار و مدیران ستادی استانداری کردستان که به مناسبت هفته گرامیداشت دولت برگزار گردید. ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان، در ابتدا با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) اظهارداشتند: امام حسین (ع) فرموده اگر درجایگاهی قرار گرفتید و حاجات مردم را برآورده کردید این یک نعمت الهی است که نصیب شما شده است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه هفته دولت در راستای تحقق نمودن خواسته های مردم می تواند جلوه گر خدمت باشد افزودند: اگر مدیر یا مسئولی خود را ملجاء و پناهگاه مردم قلمداد نکند و به هرجهت پاسخگوی خواسته و مطالبات مردم نباشد باید بداند که مسئولیت و وظیفه انسانی خود را به خوبی انجام نداده است.
 حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفتند: انسانی که درکسوت خدمتگزاری به مردم قرار می گیرد هرچند با حرف و حدیث هایی مواجه شد نباید در انجام وظیفه به مردم ملول و آزرده باشد چرا که کار برای خلق خدا یک نعمت عظیم الهی است و نباید از نعمت های خدا بیزار و دلمرده شوید.
نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی ها و عملکرد دولت مستقر در استان و تبیین اقدامات به مردم پرداخت و عنوان داشتند: استاندار و تیم ستادی مدیران استان با روحیه امید و نشاط اجتماعی شرایط ویژه ای را برای خدمت به مردم رقم زده اند و این رویکرد همراه با دلسوزی در راستای خدمت به استان، اوج موفقیت را به دنبال دارد.
 ایشان مسئولیت پذیری و تعهد به خدمت از ویژگی های دیگر هیئت دولت مستقر در استان دانست و ابراز داشتند: خدمتگزاری به مردم نیازمند تعهد مدیران دستگاه های اجرایی است لذا بر مبنای تلاش ها و خدمت رسانان استان که زیرمجموعه استانداری هستند رضایت مندی ریاست جمهوری از برنامه های سفر به استان را به همراه داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی برلزوم اخلاص در خدمت رسانی و کار برای مردم تاکید کرد و با بیان اینکه در خدمت رسانی به مردم اخلاص و صداقت را مد نظر قرار دهید و با خدا معامله کنید اظهار داشتند: در مسیرکار خود تهذیب نفس و خودسازی داشته باشید و با کنترل زبان، چشم و گوش خویش مواظب بی انصافی ها و تنگ نظری ها باشید.
نماینده ولی فقیه در پایان بر خدمت بی منت تاکید کرد و یادآور شدند: اصل و اساس وظیفه، خدمت بی منت به مردم است و مسئولین نباید درقبال انجام کار بر مردم منت بگذارند و خدمتی مطلوب است که برای خلق خدا مفید و موثر باشد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.