3

نماینده ولی فقیه در کردستان: هنرمندان شاخص سرمایه های اصلی و ارزشمند استان هستند

  • کد خبر : 6308
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
نماینده ولی فقیه در کردستان: هنرمندان شاخص سرمایه های اصلی و ارزشمند استان هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه هنرمندان شاخص و نامدار سرمایه های اصلی و ارزشمند استان هستند افزودند : تشویق و تقویت هنرمندان و عزیزان اهل هنر درراستای فعالیت بیشتریکی از رسالت های مهم حوزه هنری می باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح […]

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه هنرمندان شاخص و نامدار سرمایه های اصلی و ارزشمند استان هستند افزودند : تشویق و تقویت هنرمندان و عزیزان اهل هنر درراستای فعالیت بیشتریکی از رسالت های مهم حوزه هنری می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز با حضور خود درحوزه هنری استان و درجریان بازدید از بخش‌های مختلف حوزه هنری و دیدار با رئیس و کارکنان این نهاد در استان،  به فعالیت های چشم گیر و گسترده حوزه هنری در بخش های مختلف اشاره کرد و اظهار داشتند: نظم و انضباط و برگزاری جشنواره ها و فعالیت های حوزه هنری قابل تقدیر است و می طلبد این حوزه مکان و فضای فیزیکی مناسبی برای ادامه هرچه بهتر ادامه کارهای هنری در اختیار داشته باشد.  

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه هنرمندان شاخص و نامدار سرمایه های اصلی و ارزشمند استان هستند افزودند : تشویق و تقویت هنرمندان و عزیزان اهل هنر درراستای فعالیت بیشتریکی از رسالت های مهم حوزه هنری می باشد.

ایشان به ضرورت اتحاد و جلوگیری از موازی‌کاری در بین دستگاه‌های فرهنگی در استان تأکید کرد و بابیان اینکه با گفتگو و نشست های مشترک به این قضایا پرداخته شود افزود: برای پیشبرد اهداف فعالیت های فرهنگی و هنری باید اتحاد و هماهنگی بین حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت شود چرا که کار جمعی در حوزه فرهنگ و هنر قطعاً بازخوردهای بهتری به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر شناخت و مطالعه بیشتر تاریخ نامداران و هنرمندان کردستان تصریح کردند: لازم است درانتشار تاریخ کردستان جلوه های هنری پیاده و به واقعیت های رخ داده در انقلاب پرداخته شود و درتولید محتوا نیازمند بیان موارد مهم تاریخی و گروه های شکل گرفته هستیم چرا که بیان بسیار ی از حقیقت های کردستان مغفور مانده است.

 نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کردستان دارای استعدادهای فرهنگی و هنری فراوانی است افزودند: اگر بخواهیم کردستان فرهنگی بماند تنها با فکر فرهنگی و تلاش و کار بیشتر می توانیم این استعدادها را در کشور مطرح و نشان دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تصریح کردند: بنده تمایل و آمادگی دارم در راستای حل مشکلات و دغدغه های هنرمندان و اصحاب هنر نشست و گفتگوهایی داشته باشم و بر این باورم  هر کسی در جای خود باید در راستای انجام رسالتی که بر عهده دارد تلاش و جدیت لازم را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6308

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.