5

پیام تبریک بمناسبت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 2003
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: رزمندگان در دفاع مقدس ابهت پوشالی دشمنان نظام را در هم شکستند/خاطرات دوران دفاع مقدس بازگو شود نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع‌مقدرس را تبریک گفت. به گزارش روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی به‌ مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی […]

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: رزمندگان در دفاع مقدس ابهت پوشالی دشمنان نظام را در هم شکستند/خاطرات دوران دفاع مقدس بازگو شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع‌مقدرس را تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی به‌ مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«در سالگرد هفته دفاع مقدس هیچ چیز شایسته‌تر از آن نیست که یاد و نام گرامی شهیدان و فداکاران راه خدا را بزرگ بداریم» مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

فرا رسیدن هفته‌ پر افتخار و غرور آفرین دفاع مقدس را به محضر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان سرافراز، ایثارگران و رزمندگان سلحشور و مردم غیور و مرزدار استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

31 شهریور ماه سرآغاز هفته‌ای است که به نام دفاع مقدس مزین گشته و این ایام بهترین فرصت برای تقدیر از مردان و زنانی بوده که در طول هشت سال دفاع مقدس، سرفرازانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و ابهت پوشالی دشمنان نظام را با سلاح ایمان، وحدت و انسجام در هم شکستند.

اینجانب ضمن تبریک مجدد هفته دفاع مقدس، این‌روزها را مجالی برای بیان و بازگوکردن گوشه‌ای از خاطرات گرانبهای سال‌های بی‌بدیل رزمندگان دانسته و توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم شهید پرور استان کردستان را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا و آزادگان از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

عبدالرضا پورذهبی
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=2003

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.