3

کارپزشکی قانونی خدمت مفید به خلق جامعه است.

  • کد خبر : 6286
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
کارپزشکی قانونی خدمت مفید به خلق جامعه است.

نماینده ولی فقیه درکردستان گفتند: کارپزشکی قانونی خدمت مفید به خلق است و کسانی که به هرشکلی گره گشای مشکلات مردم باشند نزد جامعه محترم و گرامی هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان پزشکی قانونی کردستان […]


نماینده ولی فقیه درکردستان گفتند: کارپزشکی قانونی خدمت مفید به خلق است و کسانی که به هرشکلی گره گشای مشکلات مردم باشند نزد جامعه محترم و گرامی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان پزشکی قانونی کردستان که به مناسبت روز بزرگداشت پزشک، در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد. ضمن تبریک روز پزشک به جامع پزشکی استان و کشور اظهار داشتند: کار و فعالیت درپزشکی قانونی هرچند با مشکلات و سختی هایی همراه است لذاچون جنبه خدماتی به خلق دارد کار ارزشمندی است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان بااشاره به پیشرفت علمی و تکنولوژی پزشکی کشور،و با بیان اینکه ورود به عرصه پزشکی چند جنبه دارد افزودند: یکی از جنبه های مهم در پزشکی، جنبه‌‌ی خدماتی به خلق است واز آنجا که این اقدام درراستای گره گشایی و رفع معضل و مشکلات مردم انجام می گیرد بسیارگرانبهاو ارزشمند است.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با تقدیر از خدمات پزشکی قانونی دراستان تصریح کردند : عنوان و نام پزشکی تخصصی دارای تجلی خاصی است و این عنوان بسیار ارزشمندتر از نگاه مادیات به این رشته علمی است.
ایشان با بیان اینکه مومنین باید خدمتگزار همدیگر باشند و به هم نوع خود فایده مفید برسانند افزودند: کارپزشکی قانونی کارو خدمت مفید به خلق است و کسانی که به هرشکلی گره گشای مشکلات مردم باشند نزد جامعه محترم و گرامی هستند.
نماینده ولی فقیه در کردستان بابیان اینکه کاردر پزشکی قانونی از یک نوع حساسیت ودقت بالا برخوردار است گفتند: کمبود نیروی متخصص ولازم در پزشکی قانونی مرکز وشهرستان‌های استان یک خلاء است که باید برطرف شود.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآورشدند: از آنجا که کار پزشکی قانونی کاربسیار پرمشقت و سختی است این شغل به نوعی با ایثار و از خودگذشتگی همراه است و امیدواریم از پزشکان کشور توجه وحمایت‌های بیشتری صورت بگیرد و قدردان این زحمات عظیم جامعه پزشکی باشیم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.