6

کارگران تکیه‌گاه جامعه برای حرکت رو به جلو هستند

  • کد خبر : 7374
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کارگران تکیه‌گاه جامعه برای حرکت رو به جلو هستند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفتند: جامعه کارگری ستون و تکیه گاه جامعه برای حرکت رو به جلو هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان،  حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز دربازدید از روند پیشرفت و تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان و مراسم هفته کارگر […]

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفتند: جامعه کارگری ستون و تکیه گاه جامعه برای حرکت رو به جلو هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان،  حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز دربازدید از روند پیشرفت و تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان و مراسم هفته کارگر درجمع کارگران و مسئولین این کارخانه اظهار داشتند: هدف از حضورم در این جلسه تبریک این ایام مبارک به جامعه کارگری فعال در این واحد تولیدی است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه شرافت از مهمترین ویژگی های کارگران  است افزودند:  کارگران در زندگی همواره در تلاش هستند با تلاش و عرق جبین نان و روزی سر سفره خانواده ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی کارگران را تکیه گاه پیشرفت و تولید جامعه برشمرد و تصریح کردند: کارگران تکیه گاه جامعه برای پیشرفت رو به جلو هستند چرا که چرخ‌های تولید توسط این زحمت کشان جامعه می‌چرخد.

ایشان با ابراز امیدواری از اینکه با تحقق شعار سال و مهار تورم شاهد ارتقای بیش از پیش زندگی جامعه به ویژه قشر کارگر باشیم یادآور شدند: توسعه بیش از پیش واحدهای تولیدی در استان در کنار رونق اقتصاد و اشتغالزایی نقش مهمی در مهار تورم دارد.

نماینده ولی فقیه کارخانه صنعتی لاستیک بارز افتخاری برای کردستان دانست و افزودند: این کارخانه غیر از اینکه یک مجموعه صنعتی توسعه یافته است یک سرمایه و ظرفیت تولیدی درسطح کشور برای استان قلمداد می شود که توانسته جوانان تحصیل کرده ای از این منطقه را درخود جای دهد.

در این بازدید مرکز بهداشت کارخانه لاستیک بارز کردستان مستقر در محوطه خود کارخانه نیز توسط نماینده ولی فقیه افتتاح گردید.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7374

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.