2

مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید

  • کد خبر : 8115
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید

رفع دغدغه‌های مردم در اولویت شهید آیت‌الله رئیسی بود به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان که به همت جمعی از سادات و بازاریان سنندجی در مسجد والی این شهر برگزار گردید اظهار داشت:  شهید آیت […]

رفع دغدغه‌های مردم در اولویت شهید آیت‌الله رئیسی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان که به همت جمعی از سادات و بازاریان سنندجی در مسجد والی این شهر برگزار گردید اظهار داشت:  شهید آیت الله رئیسی در راستای خدمت رسانی بیشتر به ملت و مردم به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این مراسم اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی بیش از انتظاری که از او به عنوان رئیس جمهور کشور می شد، عمل کرد و اینگونه میزان و ملاکی را برای دیگر روسای جمهور کشور قرار داد.

 

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید در طول یک سال سه مرتبه به استان کردستان سفر کرد، افزود: این سفرها دستاوردهای بزرگی به دنبال داشت که نتیجه نگاه ویژه این شهید بزرگوار به کردستان بود.

 

وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی سال ۱۴۰۱ در بازدید از پروژه نیمه تمام فرودگاه سقز بیان کرد در سفر بعدی ما به این استان باید هواپیما در این فرودگاه فرود آید و همین گونه هم شد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: رفع دغدغه ها و توجه به مسائل معیشتی مردم در اولویت برنامه‌ها و کارهای شهید آیت‌الله رئیسی بود و همه مسئولان باید از منش این شهید گرانقدر الگو بگیرند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=8115

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.