3

  • کد خبر : 6181
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

نماینده ولی فقیه در استان کردستان: ایثار و از خودگذشتگی، شجاعت، صداقت و امانتداری ازصفات شاخص حضرت علی علیه السلام است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم جشن غدیرخم در روستای گندآب از توابع شهرستان قروه ضمن تبریک فرارسیدن این عید بزرگ، […]

نماینده ولی فقیه در استان کردستان: ایثار و از خودگذشتگی، شجاعت، صداقت و امانتداری ازصفات شاخص حضرت علی علیه السلام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم جشن غدیرخم در روستای گندآب از توابع شهرستان قروه ضمن تبریک فرارسیدن این عید بزرگ، روستای گندآب را یکی از روستاهای فرهنگی و دینی برشمرد و اظهار داشتند: هر چند امکانات مهیا و در دسترس باشد چنانچه خود مردم نخواهند و فعالیت نداشته باشندکسب عنوان فرهنگی شدن برای روستا محقق نخواهد شد.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به وفور نعمت و مواهب الهی در منطقه و امکانات روستای گندآب تصریح کردند: روستای شما از وجود یک روحانی دلسوز،پرتلاش و پیگیر مسائل و مشکلات برای این منطقه برخوردار است و این نمایانگر این موضوع است که اهالی روستا نیز مردمی مذهبی، پرتلاش و پای کار هستند وباشور و هیجان برنامه های دینی و فرهنگی را دنبال می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه خطاب به مردم روستای گندآب خاطر نشان کردند: در پیشرفت و آبادانی روستای شما نسبت به سال گذشته بسیار تغییر ایجاد شده و از اینکه مردمان این دیار و منطقه دوستدار و مرید حضرت علی ابن ابیطالب هستند برای شما یک نعمت است و قدردان این حالت روحی و معنوی خود باشید.
نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه به جلوه ها و صفات شخصیتی حضرت علی (ع) پرداختند و عنوان داشتند: آن حضرت به جهت فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی که در زندگی داشتند سبب شده بود همه مردم به وی علاقه مند باشند و او را دوست بدارند.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی شجاعت حضرت علی (ع) را یکی دیگر از صفات شاخص آن حضرت برشمردند و خاطر نشان کردند:امام علی(ع) در تمام عمر شریف خود از شجاعت فوق العاده ای برخوردار بودند. ایشان در اکثر جنگهای دوران خود برای دفاع از اسلام شرکت داشتند و در نوجوانی، بزرگان و شجاعان عرب را به خاک افکنده بودند.
نماینده ولی فقیه در کردستان صداقت و راستگویی به‌عنوان پایه دین و ستون ایمان یاد کردند و افزودند: صداقت و راستی در کلام و رفتار امام علی(ع) اوج میزند واین صفات برتر آن حضرت سبب شده بود رتبه و مقام ایشان نزد پیغمبر(ص) مورد توجه قرار گیرد. حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی گفتند: صداقت و راستی انسان در زندگی مایه موقعیت و جایگاه رفیع و منزلت بی‌نظیر آن می شود و شما که مرید آن حضرت هستید راستگویی و صداقت را سر لوحه زندگی خود قرار دهید.
نماینده ولی فقیه در پایان عنوان داشتند: سردار شهیدحاج قاسم سلیمان، شهید فهمیده و نوجوان ایذه ای چون از شجاعت حضرت علی (ع) درس گرفته بودند شجاعانه برای دفاع از اسلام و کمک مردم جان خود را نثار کردند و این چنین مورد احترام مردم قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.