1

دیدار جمعی از هنرمندان با نماینده ولی‌فقیه در کردستان/محتواهای امیدوارکننده تولید و بازگو شود

  • کد خبر : 5530
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
دیدار جمعی از هنرمندان با نماینده ولی‌فقیه در کردستان/محتواهای امیدوارکننده تولید و بازگو شود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انتظار می‌رود هنرمندان محتواهای امیدوارکننده تولید و برای جامعه بازگو کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی صبح امروز در دیدار با جمعی از هنرمندان استان کردستان که به مناسبت هفته هنر و انقلاب در دفتر نماینده ولی‌فقیه انجام شد، اظهار داشت: حضور در جمع فعالان این عرصه افتخار بزرگی بوده و از مسئولان حوزه هنری و دست‌اندرکاران این عرصه انتطار می‌رود که در جلسات بعدی همه فعالان هنری حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این جلسه دغدغه‌ها مطرح و همه سخنرانان دغدغه‌مند و امیدآفدین بودند، گفت: هنر و انقلاب چند شاخصه دارد که “اخلاص، تعهد عملی و کاری، تخصص، ارتقا و پیشرفت، محتوای عالی و متعالی” جزو مهم‌ترین آنهاست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه اخلاص به آن معناست که کار را برای خدا انجام دهیم، تصریح کرد: هنر را به‌خاطر اجر هنر و ارزش آن پاس داشته و نسبت به این ظرفیت بزرگ بی‌توجه نباشیم.

وی با بیان اینکه هنرمندان انقلابی از ویژگی اخلاص و تعهد واقعی برخوردارند، عنوان کرد: متاسفانه جز روایت فتح، تاکنون هیچ فیلم جنگی نتوانسته واقعیات جنگ را به‌خوبی بازگو کند و این بیانگر آن است که باید متخصصان حوزه وارد عمل شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه در سال‌جاری در جا نزنیم و در کارهایمان دنبال محتوای جدید باشیم، به دیدار روز گذشته مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: معظم‌له فرمودند گرچه در عرصه اقتصادی دچار اختلالات هستیم اما در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی کرده‌ایم که نباید به خاطر یک مشکل، اقدامات نادیده گرفته شود.

وی افزود: روز گذشته در این دیدار آیت‌الله رئیسی، همانند حرکت‌هایش، گزارش امیدوارکننده‌ای ارائه دادند، لذا انتظار می‌رود محتواهای امیدوارکننده توسط هنرمندان تولید و برای جامعه بازگو شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه متولیان حوزه‌های فرهنگی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در استان تلاش و این مهم را اجرایی کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در کردستان چند گروه ادعای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را داشته اما کجایند، یک سال از این امر مهم گذشت اما اتفاقی نیفتاد!

وی بر ضرورت تقویت ارتباط و اعتمادسازی میان مردم و فعالان فرهنگی هنری با مسئولان تاکید کرد و ادامه داد: تکریم علمای اهل‌سنت که توسط بنده در حال انجام است نمونه‌ای از اعتمادسازی است؛ کاری کنیم واقعیت‌ها و اقدامات انجام شده را باز زبان هنر بازگو و به ظرفیت‌‌های نهفته توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان از اعلام آمادگی برای تداوم این جلسات با حضور فعالان فرهنگی هنری در استان خبر داد.

در این دیدار از نخستین مجموعه سرودهای انقلابی به زبان کردی در سنندج رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=5530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.