6

نماینده ولی فقیه درکردستان: همه بچه های کردستان را مانند بچه های خود دوست دارم.

  • کد خبر : 7452
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
نماینده ولی فقیه درکردستان: همه بچه های کردستان را مانند بچه های خود دوست دارم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ضمن قدردانی از حضور دختران ابراز داشت:  بنده همه فرزندان کردستان را همانند فرزندان خود دانسته و اگر کوچک‌ترین اتفاقی برایشان پیش بیاید، قلبا ناراحت می‌شوم. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش ازظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از دختران نخبه آموزش و […]

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ضمن قدردانی از حضور دختران ابراز داشت:  بنده همه فرزندان کردستان را همانند فرزندان خود دانسته و اگر کوچک‌ترین اتفاقی برایشان پیش بیاید، قلبا ناراحت می‌شوم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش ازظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از دختران نخبه آموزش و پرورش استان که به مناسبت روز دختر در این دفتر برگزار شد، ضمن تبریک این ایام مبارک اظهار داشت:‌ والدین همواره دغدغه و فررندانشان را دوست داشته، لذا انتظار می‌رود که این احساس و دوست داشتن متقابل باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان  با بیان اینکه حضرت معصومه (س)، الگوی بی‌بدیل برای سبک زندگی دختران جامعه امروز است، گفت: باید عبادت، روزه و سبک زندگی را از این بانوی گرانقدر یاد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی  با اشاره به حدیثی به اهمیت و جایگاه حضرت معصومه(س) اشاره کرد و  افزود: هر کس حضرت معصومه(س) را زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.

وی تقوا، معنویت، علم، ادب و اخلاق زیاد را از ویژگی‌های برجسته حضرت معصومه(س) ذکر کرد و افزود: باید دختران سیره و روش حضرت معصومه (س) را در زندگی الگوی خود قرار داده و علم و مطالعه خود را ارتقا دهند.

ایشان با تاکید بر اینکه دختران چنان علم خود را ارتقا داده و در رشته‌های پزشکی و زنان تحصیل و فارغ‌التحصیل شوند که جای خالی این حوزه را در استان پر کنند، بیان کرد: اساتید دانشگاهی در رشته‌های پزشکی، معارف و علوم اجتماعی از قشر زنان در کردستان کم است.

وی اظهار کرد: متاسفانه در استان کردستان به تعداد انگشتان یک دست، برای هزاران دانشجوی دختر معلم معارف نداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه 40  هزار دانشجو در کردستان تحصیل کرده که از این تعداد 20 هزار نفر دختر هستند، خاطر نشان کرد: هر دانشجویی باید 16 واحد معارف بگذراند، این در حالی‌ست که برای این میزان جمعیت، معلم خانم معارف نیست. نبایدکه تنها رشته پزشکی را انتخاب کرد.

وی با تاکید بر اینکه دختران مراقب اخلاق و رفتارشان باشند، یادآور شد: حفظ ادب بسیار مهم است، این امر در اولویت قرار گیرد.

پورذهبی ضمن قدردانی از حضور دختران ابراز داشت: بنده همه فرزندان کردستان را همانند فرزندان خود دانسته و اگر کوچک‌ترین اتفاقی برایشان پیش بیاید، قلبا ناراحت می‌شوم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.