5

نماینده ولی فقیه در استان: مقام معظم رهبری به کردستان و مردم اهل سنت ارادت و محبت خاصی دارند.

  • کد خبر : 6585
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
نماینده ولی فقیه در استان: مقام معظم رهبری به کردستان و مردم اهل سنت ارادت و محبت خاصی دارند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به کردستان و مردم اهل سنت ارادت و محبت خاصی دارند؛ عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی در راستای توسعه و آبادانی هیچ تفاوت و تبعیضی بین مناطق شیعه نشین و سنی نشین قائل نبوده و نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در […]

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به کردستان و مردم اهل سنت ارادت و محبت خاصی دارند؛ عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی در راستای توسعه و آبادانی هیچ تفاوت و تبعیضی بین مناطق شیعه نشین و سنی نشین قائل نبوده و نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح چهارشنبه در سفری یک روزه به شهرستان بانه به منظور دیدار، تکریم و سرکشی به ماموستایان و علمای منطقه، در جلسه و دیداری که با روحانیون اهل سنت و تشیع این شهرستان داشت. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران در ابتدا به اتفاقات و حوادث اخیر در کشور پرداخت و اظهار نمودند: ماموستاهای استان کردستان نقش کلیدی در برقراری آرامش و روشنگری آحاد مردم به خصوص جوانان در جامعه داشته و می‌طلبد ذهن های مخدوش شده را  به آرامش دعوت کنند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه خشم و تحرکات آمریکا و اسرائیل علیه ایران نشان از قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ افزودند: در طول ۴۳ سال انقلاب با وجود همه تحریم ها، جنگ اقتصادی و فرهنگی شاهد پیشرفت و توسعه در بخشهای مختلف علمی، اقتصادی و عمرانی بوده و هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به کردستان و مردم اهل سنت ارادت و محبت خاصی دارند تصریح کردند: نظام جمهوری اسلامی در راستای توسعه و آبادانی هیچ تفاوت و تبعیضی بین مناطق شیعه نشین و سنی نشین قائل نبوده و نیست.
 
ایشان خاطرنشان کردند: ساخت ۴۰۰ دانشگاه و تعداد ۱۲۰۰ اعضای هیئت علمی در دانشگاه های مناطق اهل سنت نشان از وجود زیرساختها و توجه ویژه نظام به بخش علمی در این مناطق است.

نماینده ولی فقیه درکردستان به توطئه ها و تحریکات انحرافی رسانه های معاند ضد نظام علیه کشور پرداخت و عنوان داشتند: اگر عربستان شبکه های فارسی زبان در کشورهای مخالف برقرار می کند با اهداف قرار دادن شیعه و سنی درمقابل هم و انحراف کردن جوانان در مسیر انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه متأسفانه این روزها مردم دروغ‌ها و شایعات در زمینه مهاجرت  نخبگان را باور کرده و تحت تأثیر هجمه‌های رسانه‌ای قرار می‌گیرند تأکید کردند: فرارمغزها و مهاجرت نخبگان را به بهانه کم کاری نظام و عدم امکانات به دروغ برجسته کرده اند، هرچند ما شاهد برگشت تعداد زیادی تحصیل کرده ها ی علمی و پزشکی در خارج به کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه درکردستان نظام جمهوری اسلامی را حکومتی سالم و صالح برشمرد و خاطر نشان کردند:  انتشار برخی اخبار مربوط به اختلاس ها و مشکلات توسط رسانه های داخلی  نشان از پاکی و صداقت نظام با مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان نمودند: تدابیری به منظور رفاه روحانیون اهل سنت اندیشیده شده و در دست اقدام است که حقوق و مستمری ماموستایان و روحانیون اهل سنت افزایش و ارتقاء پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان مقابله با آسیب‌های اجتماعی را نیازمند تلاش بیشتر مسئولان و همکاری علما دانست و بیان کردند: شلوغی ها و اغتشاشات به تجارت و کسب و کار مردم لطمه وارد می کند و معیشت خانوارهای منطقه را تحت تأثیر قرارداده و با مشکل مواجه کرده است.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.