4

نماینده ولی فقیه درکردستان: دستاوردهای حوزه سلامت در کردستان با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست

  • کد خبر : 7343
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
نماینده ولی فقیه درکردستان: دستاوردهای حوزه سلامت در کردستان با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفتند: دستاوردهای حوزه بهداشت و سلامت در استان نسبت به قبل از انقلاب قابل قیاس نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه درکردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، […]

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفتند: دستاوردهای حوزه بهداشت و سلامت در استان نسبت به قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه درکردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مهمانان به وضعیت حوزه پزشکی کشور اشاره و اظهار داشتند: دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه خدمات در حوزه بهداشت و علوم پزشکی نسبت به قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

نماینده ولی فقیه درکردستان با ابراز تاسف از اینکه نسبت به اطلاع‌رسانی دستاوردها، امکانات و پیشرفت‌های نظام به خصوص در بخش پزشکی و سلامت ضعیف عمل شده است، گفتند: باید اقدامات انجام شده برای جامعه بازگو شود.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، کشور با وجود این همه از هجمه‌ها، تحریم، محاصره و فشار و جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی خدمات و پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی بر ضرورت توجه بیشتر به جامعه پزشکی در استان‌ها و مناطق مرزی کشور تاکید کرد و افزودند: اگر چه اقدامات و پیشرفت‌های قابل توجه‌ای در این حوزه صورت گرفته اما می‌طلبد که کمبودها برطرف شود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.