5

نماینده ولی فقیه درکردستان: مجالس عزاداری حسینی(ع)، ابزاری برای احیای ارزش‌ها است.

  • کد خبر : 6220
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۳۸
نماینده ولی فقیه درکردستان: مجالس عزاداری حسینی(ع)، ابزاری برای احیای ارزش‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی درمراسم عزاداری سید وسالار شهیدان کربلا،حضرت امام حسین(ع) ویاران باوفایش درجمع فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی استان، ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا(ع) به رخدادهای معنوی تاریخ اسلام پرداخت و اظهارداشتند: قیام امام حسین(ع) و حادثه کربلایکی از مهمترین حوادث معنوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی درمراسم عزاداری سید وسالار شهیدان کربلا،حضرت امام حسین(ع) ویاران باوفایش درجمع فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی استان، ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا(ع) به رخدادهای معنوی تاریخ اسلام پرداخت و اظهارداشتند: قیام امام حسین(ع) و حادثه کربلایکی از مهمترین حوادث معنوی و دینی در تاریخ اسلام است.

نماینده ولی فقیه با بیان تبیین وجهتگیری درعزاداری برای امام حسین(ع)عنوان داشتند: مجالس عزاداری حسینی، ابزاری برای احیای ارزش‌ها است وهدف ازبرپایی این مراسمات و برنامه ها، این است که واقعه کربلا که یک حادثه معنوی است زنده نگه داشته شود و اهداف آن حضرت درتاریخ ماندگاربماند.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی درادامه نیروهای نظامی و انتظامی یاری دهندگان دین خدابرشمردوافزودند: برای نصرت ویاری رساندن دین خدا، یک انسان دارای شاخصه هایی است و آن مشتمل برچند شرط است ازجمله طهارت نفسانی، یعنی اینکه فردحقوق انسانی رارعایت نموده و نفس خویش رابه فضایل ظاهری و باطنی آراسته کند.
نماینده ولی فقیه درادامه مجاهدت، تلاش و مقاومت یک انسان در یاری رساندن به دین خدا را بسیار ضروری دانست وتصریح کردند: انسان برای نصرت و یاری رساندن به دین خدا باید ثبات قدم باشدو درهمه زمینه ها مخصوصاً در پیکار با دشمنان، دربرابرسختی ها، مشکلات روحی و جسمی محکم ومقاوم باشد.

ایشان درادامه مطلب ودرمسیر یاری رساند انسان به دین خدا مراقبت ومواظبت درزندگی فردی را مورد تاکید قراردادو بابیان اینکه ولایت مداری یکی ازارکان اصلی دین اسلام است تصریح کردند: انسان جهادگر و مومن باید درزندگی ازعملکرد خودوخانواده اش مواظبت و مراقبت نماید. و ولایتمداری و حب اهل بیت(ع) که دراین مسیراز مهمترین, وبهترین وسیله برای سعادت بشر بوده همواره درزندگی مورد توجه قراردهد.

نماینده ولی فقیه درپایان با اشاره به وفاداری یاران امام حسین(ع) نسبت به وی و دین خدا عنوان داشتند: شما نیروهای نظامی و سربازان اسلام با الگوگیری از امام حسین (ع) و یاران باوفایش باید نسبت به دین،کشور، مملکت، نظام و رهبری وفادارباشید و اگر اینگونه شدخداوند وآن حضرت پشتیبان و حامی شما خواهندبود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.