5

نیروهای مسلح آبروی نظام هستند

  • کد خبر : 1971
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
نیروهای مسلح آبروی نظام هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه امروزه نیروهای مسلح افتخار و آبروی نظام هستند، گفت: نیروی انتظامی در برخورد با مردم و پرسنل آبروداری کند. به گزارش روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیروهای مسلح استان که در ستاد فرماندهی […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه امروزه نیروهای مسلح افتخار و آبروی نظام هستند، گفت: نیروی انتظامی در برخورد با مردم و پرسنل آبروداری کند.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیروهای مسلح استان که در ستاد فرماندهی انتظامی کردستان در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی به همه تلاشگران عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: از همه کسانی که در راستای تامین و حفظ امنیت مردم تلاش و جانفشانی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به آیه 14سوره صف در قرآن گفت: خداوند فرموده یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا أَنْصَارَ اللَّهِ کَمَا قَالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ لِلْحَوَارِیِّینَ مَنْ أَنْصَارِی إِلَى اللَّهِ ۖ قَالَ الْحَوَارِیُّونَ نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّهِ ۖ فَآمَنَتْ طَائِفَهٌ مِنْ بَنِی إِسْرَائِیلَ وَکَفَرَتْ طَائِفَهٌ ۖ فَأَیَّدْنَا الَّذِینَ آمَنُوا عَلَىٰ عَدُوِّهِمْ فَأَصْبَحُوا ظَاهِرِینَ؛ ای اهل ایمان، شما هم یاران خدا باشید چنان که عیسی مریم به حواریین گفت: کیست مرا برای خدا یاری کند؟ آنها گفتند: ما یاران خداییم. پس (با آن همه معجزات) طایفه‌ای از بنی اسرائیل به او ایمان آوردند و طایفه‌ای کافر شدند، ما هم آنان را که ایمان آوردند مؤید و منصور گردانیدیم تا بر دشمنشان ظفر یافتند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه باید امروز نیروی انتظامی و ما در تبعیت از فرموده قرآن انصار الله باشیم، تصریح کرد: همه با هم می‌خواهیم یاری‌گر دین خدا باشیم چراکه منصب، جایگاه و مقام؛ انسان را اشباع و ارضا نمی‌کند مگر اینکه نصرت الهی باشد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی و همه نیروهای مسلح باید “خدمت به جامعه، مردم، اسلام و جمهوری اسلامی؛ تامین و حفظ امنیت؛ قانون‌گرایی، التزام، اعمال و اجرای قانون و آبروداری” را مورد توجه و اولویت کارهای خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه نیروهای مسلح خدمتگزاران به نظام و مردم هستند، اظهار کرد: امروز باید نیروی انتظامی در تعامل، اخلاقیات، ادب و برخورد با مردم طوری رفتار کند که منجر به فساد درون‌سازمانی نشود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح امروزه آبروی نظام هستند، عنوان کرد: اگرچه در بخش‌های اقتصادی به نوعی دچار مشکلاتب هستیم اما بخش انتظامی افتخار و زینت کشورمان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه باید نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در برخورد با مردم، پرسنل و مقابله با دشمن آبروداری کند، یادآور شد: راه کسانی که جانشان را در عرصه نظم و امنیت تقدیم انقلاب اسلامی کرده باید تداوم داشته باشد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=1971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.