3

یک خبرنگارمتعهد باید واقعیت نگار، وباانتقاددلسوزانه دنبال حق جویی و حق طلبی باشد.

  • کد خبر : 6252
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
یک خبرنگارمتعهد باید واقعیت نگار، وباانتقاددلسوزانه دنبال حق جویی و حق طلبی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضاپورذهبی پیش‌ازظهر امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگارکه باحضور خبرنگاران واصحاب رسانه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یادوخاطره خبرنگارانی که در حوزه رسانه فعالیت کرده اند اظهارداشتند : بنده علاقه مند به ارتباط دوسویه و تعامل با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضاپورذهبی پیش‌ازظهر امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگارکه باحضور خبرنگاران واصحاب رسانه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یادوخاطره خبرنگارانی که در حوزه رسانه فعالیت کرده اند اظهارداشتند : بنده علاقه مند به ارتباط دوسویه و تعامل با اصحاب رسانه بوده وهستم وامروز بیشتر باهدف عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار خدمت شما عزیزان رسیده ام.
🔷 نماینده ولی فقیه در استان کردستان دو مؤلفه تعهد و توقعات درعرصه خبرنگاری رابسیار ضروری برشمردند و بیان داشتند: یکی از ویژگیهای خبرنگار متعهد این است که در نشرخبرصداقت داشته و اینکه واقعیت نگار باشد چون بخشی از عدم صداقت مربوط به نگفتن واقعیت‌هاست.
🔶 حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با تاکیدبراینکه مرز امیدواری و نگرانی‌های عاقلانه باید در اخبار رعایت شود تصریح کردند: یک خبرنگار خوب لازم است به واقعیت ها درهنگام رویدادهای به وجود آمده درکشور توجه عمیق داشته، و مواظب باشد موج ناامیدی درجامعه القاء نکند.
🌹نماینده ولی فقیه در استان کردستان لزوم توجه به دردها و نیازهای مردم کردستان برای یک مسئول وخبرنگار ضروری دانست و یادآورشدند: در دوسال مسئولیت درکردستان درمجموع بیش از 200سفر به شهرها،روستاها، بخش هاو بازدید ازمحلات حاشیه‌نشین درسطح استان داشته ام واز نزدیک با مشکلات مردم آشنابوده و انتظار هست خبرنگاران مطالبات به حق مردم را اطلاع رسانی و منعکس کنند.
🔺ایشان حق‌جویی و حق‌طلبی در حوزه رسانه‌ وظیفه ذاتی یک خبرنگار متعهدخواند ویادآورشدند: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در حوزه کاری خود جویای حق وحقیقت باشند نه دنبال افکار و نظرشخصی خود.
🔷نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان درادامه انتقاددلسوزانه را از دیگر وظایف یک خبرنگار متعهدو کارآمد برشمردوبا تاکید بر اینکه مرز انتقاددلسوزانه با تخریب مشخص باشد تصریح کردند: از اهالی رسانه و روزنامه‌نگاران انتظار می‌رود که در نشر وانتشار خبر جریان سازی کرده وبا ارائه مسائل فکری به مخاطب جذابیت ایجاد کنند.
🔶حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار داشتند: ضروری است خبرنگار در بیان خبر به واقعیت موضوع بپردازد ونباید عامل شخص یا اداره خاص باشد وبه دور از وابستگی واقعیت رابازگو کند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.