5

   نماینده ولی فقیه در کردستان: ائمه جمعه جوانان را روشنگری کرده و واقعیت را به مخاطبین انتقال دهند.

  • کد خبر : 6582
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
   نماینده ولی فقیه در کردستان: ائمه جمعه جوانان را روشنگری کرده و واقعیت را به مخاطبین انتقال دهند.

نماینده ولی فقیه خطاب به ائمه جمعه اظهار داشتند:  شماها به عنوان خطیب نماز جمعه و فعال فرهنگی واقعیت ها را درک کنید و با آگاهی جوانان و مخاطبین را روشنگری نمایید و حقیقت را به  مخاطبین انتقال دهید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت السلام و المسلمین عبدالرضا […]

نماینده ولی فقیه خطاب به ائمه جمعه اظهار داشتند:  شماها به عنوان خطیب نماز جمعه و فعال فرهنگی واقعیت ها را درک کنید و با آگاهی جوانان و مخاطبین را روشنگری نمایید و حقیقت را به  مخاطبین انتقال دهید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت السلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در نشست فصلی با ائمه جمعه اهل سنت استان با موضوع نقش استکبار جهانی در اغتشاشات اخیر،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی  به چرایی اتفاقات اخیر درکشور پرداخت و اظهار داشتند: کشور جمهوری اسلامی ایران کاملا دمکراسی و برگرفته از خواست و رأی مردم است.

  نماینده ولی فقیه درکردستان یکی از دلایل اغتشاشات در کشور ترس اجانب و دشمنان از گسترش و صلابت و آرمانهای ایران اسلامی دانست و عنوان داشتند: این آشوبگران و معاندین ضد انقلاب بدانند چون نظام آرمان و اهداف دارد هیچ وقت فروپاشی ندارد چرا که پایه های آن مستحکم است.
  حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه ایران قدرتمند توانست درچند سال گذشته از فروپاشی خیلی از کشورهای همسایه جلو گیری کند افزودند: آنهایی که دم از رفراندوم می زنند باید بفهمند که محبوبیت رهبری مرزها را درنوردیده است.

ایشان با اشاره به حوادث تروریستی درشیراز بیان داشتند: حوادث تروریستی شاهچراغ چهره حقیقی و اهداف حکومت تروریستی را نشان داد.
نماینده ولی فقیه بیا بیان اینکه  فضای حقیقی کشور را با فضای تو خالی مجازی عوض نکنید تاکید کردند:  اگر رسانه های معاندضد انقلاب و خبرگزاری های وابسته به دشمن روی اتفاقات داخلی ایران مانور می دهند این نشان از اقتدار و قدرت نظام است.
وی خطاب به ائمه جمعه اظهارداشتند:  شماها به عنوان خطیب نماز جمعه و فعال فرهنگی واقعیت ها را درک کنید و با آگاهی جوانان و مخاطبین را روشنگری نموده و حقیقت را به  مخاطبین انتقال دهید.
 حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفتند:  خطبه های نماز جمعه باید محتوا داشته باشد و در آن بیان شود چه کسی دلسوز است و چه کسی ساختار شکن است
 نماینده ولی فقیه حفظ ارزشها در جوامع اسلامی ضروری برشمرد و عنوان داشتند:  ارزشها و اهداف نظام را حفظ کنیم و از وحدت، آرمانها، شهادت،جهاد، انسانیت و دوستی حفاظت کنیم.
وی با بیان اینکه به مقدسات و محترمات همدیگر احترام بگذاریم خاطر نشان کردند: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک شخصیت مذهبی و جز محترمات است چرا باید مورد توهین قرارگیرد.

ایشان صبر و متانت و وقار در برابر رفتارهای احساسی و تفرقه افکنانه را مورد تاکید قرارداد  و افزودند: رفتار دلسوزانه با رفتار ساختارشکنانه متفاوت است و تاکید می کنم به این موارد توجه شود و روی آن کار کنید.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.