1

مسئولان در خدمتگزاری به مردم هیچ تبعیضی قائل نباشند.

  • کد خبر : 6602
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
<strong>مسئولان در خدمتگزاری به مردم هیچ تبعیضی قائل نباشند.</strong><strong></strong>

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: مسوولان در خدمتگزاری به مردم و ارباب و رجوع، نباید هیچ تبعیض و تفاوت مذهبی و قومی قائل باشند، چرا که یکی از اصول نظام اسلامی همین است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح دوشنبه در سفر یک […]

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: مسوولان در خدمتگزاری به مردم و ارباب و رجوع، نباید هیچ تبعیض و تفاوت مذهبی و قومی قائل باشند، چرا که یکی از اصول نظام اسلامی همین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح دوشنبه در سفر یک روزه به شهرستان بیجار و در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مسئولین اداری و نظامی این شهرستان برگزار گردید. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی  اظهار داشتند: مسئولان، کارپردازان و خدمتگزاران امت و نمایندگان و پیشوایان مملکت هستند و اگر ارباب رجوع با مسئول دیدار کند و به راحتی وی را ببیند به نصف خواسته هایش رسیده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم در راستای رفع مشکلات آنان تاکید و اضافه کرد: اگر مسئولان سعه صدر داشته و پاسخگوی مردم باشند در کار و اهداف سازمان پیشرفت خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه نسبت به مسئولان همیشه نقدهایی وجود دارد ولی تکریم و محبت ارباب رجوع از وظایف اولیه مدیران است، افزود: مسئولی که از مردم نیست و نسبت به ملت انس و الفت ندارد نباید در پست مدیریت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اشاره‌ای هم به حدیثی از حضرت علی(ع) داشت و گفت: طبق فرموده این امام همام، مسئولان باید با مردم با انصاف رفتار کنند و همیشه در دسترس ملت بوده و زمینه دیدار مردم با آنان همواره فراهم باشد.

ایشان با اشاره به اینکه تمام دشمنی ها با ایران به خاطر این است که در مسیر پیشرفت هستیم، یادآور شد: رسالت انسان بر این است که با دشمن مبارزه و جهاد کند که لازمه آن جهاد کبیر است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در سفر به شهرستان بیجار از پاسگاه انتظامی روستای آغبلاق از توابع شهر حسن آباد یاسوکند بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ضمن قدردانی از کادر مستقر در پاسگاه و دیدار با مردم ولایت مدار این روستا، ضمن بازدید از مدرسه، خانه بهداشت و بهداری و همچنین دبیرستان شبانه روزی و اطلاع از مشکلات آنان از بخش های دیگر روستا، و با حضور در منزل ۲ شهید والامقام اقبال گلمحمدی و صیاد احمدی از مادران این شهدا عیادت و تکریم به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=6602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.