3

کردستان نیازمند توجه ویژه در حوزه مدرسه‌سازی است .

  • کد خبر : 7609
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کردستان نیازمند توجه ویژه در حوزه مدرسه‌سازی است .

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شدند: کردستان به عنوان یکی از استان‌های مرزی بیش از 5400 شهید بومی انصار و حدود 18 هزار شهید مهاجر را تقدیم تثبیت انقلاب کرده و نیازمند توجه ویژه در حوزه مدرسه‌سازی است.همچنین اجازه ندهیم هیچ کس به خادمان مکتب امام حسین(ع) حرفی بزند و یا بی احترامی کند. به […]

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شدند: کردستان به عنوان یکی از استان‌های مرزی بیش از 5400 شهید بومی انصار و حدود 18 هزار شهید مهاجر را تقدیم تثبیت انقلاب کرده و نیازمند توجه ویژه در حوزه مدرسه‌سازی است.همچنین اجازه ندهیم هیچ کس به خادمان مکتب امام حسین(ع) حرفی بزند و یا بی احترامی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر یکشنبه در بیست و چهارمین همایش خیرین مدرسه‌ساز که با حضور مسئولان و جامعه خیرین در این شهر برگزار شد، ضمن خیرمقدم و قدردانی از دست‌اندرکاران این عرصه اظهار داشتند: خیر یک لفظ عربی و در کلام ادبیات عرب یک صفت مشبهه است. زحمات خیرین ارزشمند و قابل تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خیرین بدون چشمداشت، دریافت و شهرت وارد کارهای نیک‌اندیشانه می‌شوند، گفت: عده‌ای از خیرین در حوزه آزادسازی زندانیان، برخی‌ها در حوزه دانشگاهی و تعدادی نیز در ساخت مدارس فعالیت کرده که همه آنها شایان تقدیر است.

ایشان با اشاره به اینکه خیرین فعال در حوزه علم و مدرسه‌سازی، علم را احیا می‌کنند، تصریح کردند: به فرموده خداوند هر کسی یک کار خیر کند، خداوند 10 برابر به او پاداش می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با ذکر اینکه خیرین مدرسه‌ساز نقش و تاثیرگذاری بالایی در تحقق عدالت آموزشی را در کشور دارند، افزودند: بر اساس گزارش رئیس خیرین مدرسه‌ساز استان، از اول فروردین تاکنون خیرین مدرسه‌ساز 50 میلیارد تومان تعهد کرده و اجرای پروژه‌ها در حال انجام است. پروژه‌های دیگر نیز آغاز شده که 20 میلیارد تومان آن توسط خیرین و 700 میلیارد تومان دولت تقبل کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز در ساخت فضاهای آموزشی زحمات زیادی متقبل می‌شوند، عنوان کردند: همه ما قدردان همت والای خیرین هستیم، نیاز است که در کنار کردستان به مشکلات سیستان و بلوچستان نیز توجه شود. حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شدند: کردستان به عنوان یکی از استان‌های مرزی بیش از 5400 شهید بومی انصار و حدود 18 هزار شهید مهاجر را تقدیم تثبیت انقلاب کرده و نیازمند توجه ویژه در حوزه مدرسه‌سازی است.همچنین اجازه ندهیم هیچ کس به خادمان مکتب امام حسین(ع) حرفی بزند و یا بی احترامی کند

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7609

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.