4

بازدید نماینده ولی‌فقیه در کردستان از پروژه راه‌آهن همدان-سنندج/اقدامی که باعث خوشحالی کارگران شد

  • کد خبر : 1631
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
بازدید نماینده ولی‌فقیه در کردستان از پروژه راه‌آهن همدان-سنندج/اقدامی که باعث خوشحالی کارگران شد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در بازید میدانی در جریان آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن همدان-سنندج قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز از راه‌آهن همدان-سنندج بازدید میدانی کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این بازدید ضمن خداقوت و قدردانی از دست‌اندرکاران و کارگران این پروژه اظهار داشت: خوشبختانه روند این پروژه به‌خوبی در حال پیش‌روی و در مراحل پایانی است.

وی اتصال راه‌آهن کردستان به شبکه سراسری و برخورداری مردم از خدمات نظام را یک نعمت بزرگ و مزیت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه پشتیبانی و هزینه‌های زیادی برای اجرای این پروژه انجام شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه راه‌آهن همدان-سنندج هرچه سریع‌تر به اتمام برسد، تصریح کرد: براساس گفته پیمانکار و روند کاری که در حال انجام بوده، پیش‌بینی می‌شود که این پروژه تا دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه پروژه راه‌آهن همدان-سنندج پیشرفت بسیار خوبی داشته است، افزود: علی‌رغم همه مشکلات، این پروژه نخوابیده و امیدواریم تا دو تا سه ماه آینده سوت قطار در کردستان شنیده شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در پاسخ به درخواست کارگران بومی پروژه راه‌آهن همدان-سنندج مبنی بر جذب در راه‌آهن بعد از بهره‌برداری، از استاندار کردستان خواست که دستورات لازم را صادر کند که وی نیز وعده معرفی و به‌کارگیری آنان را داد.

پیمانکار پروژه راه‌آهن همدان-سنندج نیز در این بازدید وعده داد: ۵ کیلومتر مانده از ریل‌گذاری این پروژه تا یک هفته آینده به اتمام می‌رسد.

کارگران این پروژه نیز با ابراز خوشحالی و قدردانی از وعده داده شده برای جذب آنان در راه‌آهن، در پایان عکس یادگاری با نماینده ولی‌فقیه در کردستان گرفتند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=1631

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.