3

توصیه‌های خواندنی نماینده ولی‌فقیه در کردستان به دانش‌آموزان و معلمان/کسب علم و توجه به پیشرفت کشور در اولویت قرار گیرد

  • کد خبر : 1591
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
توصیه‌های خواندنی نماینده ولی‌فقیه در کردستان به دانش‌آموزان و معلمان/کسب علم و توجه به پیشرفت کشور در اولویت قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در آستانه آغاز سال‌تحصیلی جدید، توصیه‌های خواندنی به دانش‌آموزان و معلمان ارائه کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در مراسم آغاز سال‌تحصیلی جدید و آئین بازگشایی مدارس که در دبستان دخترانه شهید نامدار مرادی این شهر برگزار شد،
با تبریک آغاز سال‌تحصیلی به همه دانش‌آموزان و والدین اظهار داشت: امیدوارم در سال‌تحصیلی جدید ضمن موفقیت، ویروس کزونا ریشه‌کن شود.

وی هدف از حضور دانش‌آموزان در مدارس را کسب علم و دانش خواند و گفت: باید معلمان نیز از مسائل و دانش روز آگاه و در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: در سال‌تحصیلی جدید کسب و یادگیری علم، طراوت، معنویت و توجه به خدا و ارزش‌های دینی را در اولویت قرار داده و در این راستا گام بردارید.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب طراوت و شادابی را در ورزش تعبیر فرموده؛ خمودی و بی‌حالی را برای دانش‌آموزان سمی دانست و افزود: توجه به خدا، ارزش‌های دینی، عبادت، خویشتن‌داری و تقوا جزو مهم‌ترین مسئله و برنامه‌های دانش‌آموزان بوده که باید مورد غفلت قرار نگیرد کمااینکه خوشبختانه امروز در رفتار دختران این مهم ملموس و مشهود بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی “میهن‌پرستی، وطن‌پرستی و توجه به پیشرفت، آینده و سعادت کشور” را جزو دیگر وظایف دانش‌آموزان خواند و یادآور شد: امیدوارم همه مسئولان و دانش‌آموزان در این راستا گام بردارند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=1591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.