8

ناگفته‌های نماینده ولی‌فقیه در کردستان از ایثار و فداکاری یکی از شهدای دوران دفاع مقدس/اخلاص باعث ریشه‌کنی فساد، اختلاس و ترک‌ فعل‌ها می‌شود

  • کد خبر : 1536
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
ناگفته‌های نماینده ولی‌فقیه در کردستان از ایثار و فداکاری یکی از شهدای دوران دفاع مقدس/اخلاص باعث ریشه‌کنی فساد، اختلاس و ترک‌ فعل‌ها می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به تاگفته‌هایی از ایثار و فداکاری یکی از شهدای دوران دفاع مقدس پرداخت. به گزارش روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم یادواره شهدای روستای گلالی شهر دزج قروه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای […]


نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به تاگفته‌هایی از ایثار و فداکاری یکی از شهدای دوران دفاع مقدس پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم یادواره شهدای روستای گلالی شهر دزج قروه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی‌ و تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: از اینکه در این مراسم معنوی توفیق حضور یافته، بسیار خوشحالم.

وی از همه مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم که در این مراسم به‌پاس احترام به شهدا و خانواده گرانقدر آنان دور هم جمع شده‌اند، قدردانی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به معنای “هجرت، جهاد و شهادت” پرداخت و تصریح کرد: شهادت بالاترین ارزش است و انسان ارزشی در خط شهدا، اسلام و اهل‌بیت(ع) حرکت می‌کند.

وی با اینکه مردم این روستا در طول سال‌های گذشته و اخیرا شهیدانی تقدیم انقلاب کرده است، گفت: شهید سلیمانی یکی از شهدای شاخص کشور بوده که راه پرافتخار آنان باید همواره تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی یکی از ارزش‌ها را هجرت خواند و افزود: این دسته از افراد همچون نیروهای سپاه، بسیج، ارتش، سربازان، روحانی و امامان جمعه از یک محل به محل دیگر برای انجام وظیفه و گره‌گشایی از مشکلات مردم هجرت می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان کرد: در هجرت انسان‌ها به‌دور از خانواده و مشکلات و سختی‌های زیادی تقبل کرده که مصداق آن شهید نامور اهل روستای گلالی دزج قروه بوده که در محل دیگر به شهادت رسید و این ارزش است.

وی با یادآوری اینکه نمی‌توان به هر هجرتی تمسک کرد، اظهار کرد: گرچه الان شاید به‌صورت رسمی جنگی در میان نباشد اما در عرصه‌های مختلف جهاد علمی، دانشگاهی و جنگ رسانه‌‌ای است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: شهدا از همه هستی و جان خود گذشتند، در حالی‌که آنان نیز می‌توانستند در خانه‌های خود بمانند و خودشان را در معرض توپ و گلوله قرار ندهند.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت تاکید کرد و گفت: رشادت‌ها و حماسه‌های شهدا در طول دوران دفاع مقدس داستان نیست بلکه حقیقت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان به بازگویی ناگفته‌هایی از ایثار و حماسه شهید مرتضی عراقی که در بازی‌دراز زخمی و غرق در خون شده بود، پرداخت و عنوان کرد: این شهید در آن زمان در پاسخ به سوال یکی از همرزمانش که در طول این چند روز مجروحیت چه چیزی خورده‌اید؟ گفته بود “إِیّاکَ نَعبُدُ وَإِیّاکَ نَستَعینُ”؛ (پروردگارا!) تنها تو را می‌پرستیم؛ و تنها از تو یاری می‌جوییم.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی‌‌ها برای رسیدن به اهداف‌شان به چند نفر متوسل شده و حقوق دیگران را ضایع می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهید عراقی با اخلاص و با خدای خود عهده کرده بود و خوردن و آشامیدن برایش مهم نبود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین پورذهبی با یادآوری اینکه اخلاص و انجام کارها تنها باهدف کسب رضایت الهی موجب تعالی جامعه، ریشه‌کنی فساد، اختلاس و ترک‌ فعل‌ها می‌شود گفت: آیا کسانی که اهل فساد و از پول، موقعیت و مقام‌شان نمی‌گذرند، می‌توانند از جانشان بگذرند؟!

وی ابراز داشت: در عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی کسانی برنده هستند که از جانشان بگذرند همان‌گونه که حضرت اباعبدالحسین(ع) در کربلا در گودی قتلگاه نفس آخر را می‌زد، اما به‌فکر ما بود و از خدا خواست که به عهد خود که همانا بخشیدن دوستدارانش، وفا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امیدوارم همه ما ادامه‌دهنده راه شهدا، اهل ایثار، از خودگذشتگی و جهاد بوده و عاقبتمان ختم به شهادت شود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=1536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.