4

ویژگی‌های بارز روحانیون دوران دفاع‌مقدس از دیدگاه نماینده ولی‌فقیه در کردستان

  • کد خبر : 1604
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
ویژگی‌های بارز روحانیون دوران دفاع‌مقدس از دیدگاه نماینده ولی‌فقیه در کردستان

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: روحانیون در زمان دفاع مقدس مشوق، مبلغ، معلم، شاهد صحنه بوده و در این راه شهید شدند.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در همایش روحانیون استان کردستان که با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: روحانیون در زمان دفاع مقدس مشوق، مبلغ، معلم، شاهد صحنه بوده و در این راه شهید شدند.

وی با اشاره به مشاهدات عینی خود از رشادت‌‌های دوران دفاع مقدس در سال ۶۲ گفت: انسان‌ها باید برای انجام کار خیرخواهانه پیش‌قدم باشند همان‌طور که روحانیون در زمان دوران دفاع مقدس تبلیغ و تبیین می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه روحانیون تنها حرف، تبلیغ و حرف نمی‌زدند، بلکه خودشان در صحنه حضور و شاهد جنگ بودند تصریح کرد: روحانیون در خط مقدم جبهه بودند و برای دفاع از کشور جانشان را تقدیم انقلاب کردند.

وی با اشاره به اینکه ۳هزار و ۸۰۰ نفر از روحانیون در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند افزود: باید جایگاه و حرمت علما همواره حفظ شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی یادآور شد: امیدوارم همواره ادامه‌دهنده راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس باشیم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=1604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.