2

حجاب و عفاف جز فروع دین و احکام شرعیه است.

  • کد خبر : 7459
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
حجاب و عفاف جز فروع دین و احکام شرعیه است.

نماینده ولی فقیه درکردستان با بیان اینکه حجاب یک واجب دینی و جز فروع دین و احکام شرعیه است، گفت: تهذیب شخصی مسئله سوم است اینکه یک خواهر محجبه چه رفتار و سلوکی دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در […]

نماینده ولی فقیه درکردستان با بیان اینکه حجاب یک واجب دینی و جز فروع دین و احکام شرعیه است، گفت: تهذیب شخصی مسئله سوم است اینکه یک خواهر محجبه چه رفتار و سلوکی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با موضوع بررسی راهکارهای فرهنگی تقویت و ترویج حجاب و عفاف، اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم مسئله حجاب و عفاف یکی از مسائل مهم جامعه ما است.

وی خاطرنشان کرد: اولا رفتارها باید سنجیده باشد، مواظب باشیم تنفر ایجاد نشود و مسئله دوم این است باید پدرانه و دلسوزانه در راستای ترویج حجاب و عفاف کار کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: نحوه برخورد با هنجارشکنان چیز متفاوتی است، مسائل دین، اعتقادات، فروع دین و اخلاقی است.

وی با بیان اینکه حجاب یک واجب دینی و جز فروع دین و احکام شرعیه است، گفت: تهذیب شخصی مسئله سوم است اینکه یک خواهر محجبه چه رفتار و سلوکی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام با رفتار و سلوک خود جامعه‌ را به دین اسلام دعوت کرد.

وی عنوان کرد: تربیت‌های خانوادگی را نباید دست کم بگیریم، هنجارشکنی، فسادها و درهم شکستن کانون‌های خانوادگی بخشی مربوط به بی‌بندوباری است.

نماینده ولی فقیه در کردستان، وجود 18 هزار دانشجوی دختر در این استان را ظرفیت بزرگی برای فرهنگ‌سازی در خصوص حجاب و عفاف ذکر کرد.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از جامعه عفیف ما بانوانی هستند که با وجود تمام مشکلات حجاب و عفاف خود را حفظ می‌کنند، اذعان کرد: تقوای شخصی و اخلاقی در مسئله ترویج حجاب و عفاف از اهمیت زیادی برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی اضافه کرد: بی‌احترامی و عدم رعایت احترام و ارزش‌ها باعث متلاشی شدن خانواده‌ها می‌شود و این موضوع بزرگترین آسیب و لطمه را به جامعه می‌زند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7459

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.