3

آموزش و پرورش والدین را وارد میدان اصلی تربیت کند

  • کد خبر : 7477
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
آموزش و پرورش والدین را وارد میدان اصلی تربیت کند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آموزش و پرورش باید به تعداد مدارس، کارگاه آموزش خانواده برگزار کرده و والدین را وارد میدان اصلی تربیت کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان،  حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در نشست سالانه کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش […]

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آموزش و پرورش باید به تعداد مدارس، کارگاه آموزش خانواده برگزار کرده و والدین را وارد میدان اصلی تربیت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان،  حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در نشست سالانه کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش کردستان که در مریوان برگزار شد، بر فعال کردن انجمن اولیاء و مربیان و استفاده از این ظرفیت عظیم تاکید و اظهار کرد: کارگاه‌های آموزش خانواده در مدارس باید جدی گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در ادامه علم، مهارت و خلاقیت را لازمه نیروهای تخصصی آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: معلمان رشته دین و زندگی باید به احکام، اخلاقیات و مسائل اعتقادی مسلط باشند چرا که بدون این سه شاخص در آموزش دانش‌آموزان به مشکل بر می خورند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی همچنین آموزش و پرورش را دارای سه رکن اساسی دانست و گفت: دانش‌آموز، معلم و اولیاء نقش اساسی در تعلیم و تربیت رسمی و غیررسمی کودک دارند.

ایشان  با بیان اینکه ما برای این سه ضلع کار تربیتی تخصصی نکرده ایم، عنوان کرد: آموزش و پرورش یک رسانه بسیار قوی بوده و مخاطبانی به وسعت کل جامعه دارد اما از این ظرفیت عظیم به‌خوبی استفاده نشده است.

نماینده ولی فقیه درکردستان همچنین به کمبود نیروی انسانی به عنوان یکی از چالش‌های پیش روی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تعداد معلمان در برابر تعداد دانش آموزان مناسب نیست و همین مورد سبب کاهش نیروهای تخصصی مانند مربیان تربیتی در آموزش و پرورش شده است.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7477

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.