7

رعایت حجاب یک قانون است

  • کد خبر : 7603
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
رعایت حجاب یک قانون است

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه در اجرای حجاب از لحاظ فن و بیان حقوقی، موضوع کاملا مشخص و روشن شود، گفتند: رعایت حجاب یک قانون است و عدم رعایت آن بازخوردهایی به دنبال خواهد داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان،  حجت‌الاسلام والمسلمسن عبدالرضا پورذهبی […]

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه در اجرای حجاب از لحاظ فن و بیان حقوقی، موضوع کاملا مشخص و روشن شود، گفتند: رعایت حجاب یک قانون است و عدم رعایت آن بازخوردهایی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان،  حجت‌الاسلام والمسلمسن عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان صبح سه شنبه در همایش چادرهای آسمانی عفاف و حجاب که متولی آن حوزه عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشتند: کسانی که در عرصه حجاب کار می‌کنند، سه اصل را برای ترویج فرهنگ عفاف و ححاب در جامعه انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه در اجرای حجاب از لحاظ فن و بیان حقوقی، موضوع کاملا مشخص و روشن شود، گفتند: رعایت حجاب یک قانون است و عدم رعایت آن بازخوردهایی به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه در گام دوم مسئله و اثرات فرهنگی در اجرای حجاب رعایت شود، تصریح کردند: رعایت حجاب اجباری نیست اما آیا عدم رعایت آن اثرات مثبتی دارد؟ روح‌بخش و روح‌افزاست؟، بنابراین باید عواقب آن تبیین شود.

ایشان طلاق را یک امر منفور در کنار یک واقعیت تلخ در جامعه ذکر کرد و افزودند: البته آمار طلاق در کشورمان نسبت به کشورهای دیگر بسیار پایین‌تر است، در کشورهای دیگر بی‌بندوباری رواج یافته و زن و مرد در کنار هم زندگی کرده و بچه هم دارند اما زن و شوهر نیستند.

نماینده ولی فقیه درکردستانبیان کردند: بررسی‌ها حاکی از آن است که عمده طلاق‌ها به‌خاطر مسائل اقتصادی نیست بلکه ناشی از تغییر سبک زندگی است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی حجاب را بهترین و ارزنده‌ترین زینت زنان خواند و اظهار کردند: در اجرای حجاب، مسئله ارزشی و ابعاد اخلاق و معنوی آن در نظر گرفته و برای جامعه تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابراز داشتند: امیدوارم همه با هم برای ایجاد فرهنگ حجاب و پوشش مناسب در جامعه، و محکم‌تر کردن بینش افراد نسبت به این موضوع تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7603

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.