5

مردم استان کردستان سزاوار بهترین خدمات هستند

  • کد خبر : 7600
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
مردم استان کردستان سزاوار بهترین خدمات هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: مردم استان کردستان سزاوار بهترین خدمات از جانب مسئولان نظام هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی برای هر فردی فرصت محسوب می‌شود، اظهار داشتند: […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفتند: مردم استان کردستان سزاوار بهترین خدمات از جانب مسئولان نظام هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی برای هر فردی فرصت محسوب می‌شود، اظهار داشتند: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از این فرصت اندک، درست استفاده کرده و به مردم خدمت‌رسانی کنند.

نماینده ولی فقیه بیان کردند: مدیران باید فرصت را مغتنم شمرده و خدمات شایسته به مردم ارائه داده و به نفع مردم و پیشرفت کشور کار انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با ابراز خرسندی از اینکه دولت سیزدهم تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و عزمش را برای خدمت به مردم جزم کرده است، تصریح کردند: رفع مشکلات و کم‌وکاستی‌ها نیازمند همکاری همه جانبه مسئولان است

ایشان با بیان اینکه مردم کردستان سزاوار بهترین خدمات از جانب مسئولان نظام هستند، افزودند: همه با هم باید با تلاش و روحیه جهادی در این مسیر تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه  در پایان با اشاره به سفر اخیر خود به حج تمتع؛ به اهمیت حج و فلسفه حضور در سرزمین وحی پرداخت و افزودند: حج درس وحدت، اتحاد و انسجام ملت‌ها و محبت به دیگران برای اهل ایمان است، در زمان حضور در مسجد الحرام وقتی روبروی خانه خدا قرار گرفتم برای سلامتی و پیشرفت مردم کردستان با تمام وجود دعا کردم، امیدوارم که این سفر نصیب همگان شود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.