2

انتخابات پرشور و با مشارکت بالا اسباب تحکیم و قوت نظام را فراهم می کند.

  • کد خبر : 7615
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
انتخابات پرشور و با مشارکت بالا اسباب تحکیم و قوت نظام را فراهم می کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه به مسائل شخصی کاندیداها ورود نشود، ابراز داشتند: امیدواریم با تلاش‌های دولت و اتفاقات مثبت رغبت و انگیزه مردم برای حضور در پای صندوق‌‌های رأی بیشتر و شاهد انتخابات پرشور باشیم چراکه رقم خوردن این وضعیت، اسباب تحکیم و قوت نظام را فراهم و باعث نشاط […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه به مسائل شخصی کاندیداها ورود نشود، ابراز داشتند: امیدواریم با تلاش‌های دولت و اتفاقات مثبت رغبت و انگیزه مردم برای حضور در پای صندوق‌‌های رأی بیشتر و شاهد انتخابات پرشور باشیم چراکه رقم خوردن این وضعیت، اسباب تحکیم و قوت نظام را فراهم و باعث نشاط مسئولان می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با رئیس دفتر و اعضای شبکه نظارت و بازرسان ویژه انتخابات استان کردستان با اشاره به روایتی به اهمیت راز پوشى پرداخت و اظهار داشتند:  امام صادق(ع) فرموده إفشاءُ السِّرِّ سُقوطٌ فاش کردن راز، مایه سقوط است. منظور سقوط فکری، اخلاقی، انحطاط ذهنی.

ناینده ولی فقیه در استان کردستان افزودند: یکی از مهمترین وظایف شورای نگهبان رازداری و عدم افشای اسرار داوطلبان و مردم در انتخابات است، البته این به منزله آن نیست که اشکالات را نادیده گرفت اما مهم خودداری از افشای آن مشکل است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در خطبه نماز جمعه بهمن ماه سال 90 فرموده که در این چند سال آنقدر که در علم پیشرفت کرده‌ایم در اخلاق پیشرفت نکرده‌ایم، تصریح کرد: شورای نگهبان وظیفه احراز صلاحیت نامزدها در چارچوب قوانین را برعهده دارد نه رد آنها، بنابراین طرح برخی مطالب جایز نیست.

به گفته ایشان، اعتبار شبکه نظارت و بازرسی شورای نگهبان به نیروهای تأثیرگذار آن شبکه است و اعضای شبکه باید از جایگاه و قداست سیستم حفاظت کنند.

وی با بیان اینکه در دستگاه‌های اجرایی در اقناع با مشکل مواجه هستیم، تصریح کرد: افراد درون شبکه شورای نگهبان برای هر اتفاق یا ابهامی باید دارای اطلاعات، قوت تحلیل و پاسخ قانونی، حقوقی و اقناعی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه وظایف و اختیارات شورای نگهبان برای کاندیداها تبیین و یادآوری شود، اظهار کردند: «امانتداری، رازداری، عدم تبعیض و رعایت تقوا» در شبکه نظارت و بازرسی شورای نگهبان یک امر ضروری و لازم است چرا که مطالب و اسرار افراد دست اعضای شورای نگهبان امانت است. نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه به مسائل شخصی کاندیداها ورود نشود، ابراز داشتند: امیدواریم با

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.