3

مداحان از اشعار مستند و پرمحتوا در مجالس عزاداری استفاده کنند

  • کد خبر : 7612
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
مداحان از اشعار مستند و پرمحتوا در مجالس عزاداری استفاده کنند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: مداحان باید در نوحه سرایی هایی خود در مجالس عزاداری از اشعار مستند و پرمحتوا استفاده کنند و اشعاری که می سرایند به گونه ای باشد که بتوانند از آن دفاع کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه […]

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: مداحان باید در نوحه سرایی هایی خود در مجالس عزاداری از اشعار مستند و پرمحتوا استفاده کنند و اشعاری که می سرایند به گونه ای باشد که بتوانند از آن دفاع کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در همایش پرچم‌داران بصیرت در حسینیه سنندج اظهار کردند: همه ما خادمان مکتب امام حسین(ع) هستیم لذا باید در این مجالس شان و جایگاه آن امام همام و سایر ائمه اطهار(ع) را حفظ و از بیان مطالب و سخنان کم ارزش و بیهوده پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه مداحان باید در این مجالس از اشعار تاثیر و وزین شعرای بزرگ استفاده کنند افزودند: تعدادی از مداحان هستند که فقط برای بالا بردن هیجان عزاداران در این مجالس حضور می یابند و از برخی اشعار نامناسب و بی تاثیر استفاده می کنند که این کار در شان مجلس امام حسین(ع) نیست.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کردند: واعظان و سخنرانان نیز در سخنرانی های خود از بیان مطالب بی ارزش و تاریخ های نادرست و همچین سخنرانی طولانی بپرهیزند چرا که مردم در این مجالس بیشتر بدنبال کسب معنویت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کردند: همه ما باید تلاش کنیم که جایگاه اهل بیت(ع) در این مجالس و برنامه‌هایی که برگزار می شود را حفظ کرده و همچنین اجازه ندهیم هیچ کس به خادمان مکتب امام حسین(ع) حرفی بزند و یا بی احترامی کند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7612

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.