2

محتوا، کیفیت محتوا و‌ مطالعه باید مدنظر مبلغین باشد

  • کد خبر : 7625
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۱۱
محتوا، کیفیت محتوا و‌ مطالعه باید مدنظر مبلغین باشد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کردند: محتوا، کیفیت محتوا و‌ مطالعه باید مدنظر مبلغین باشد و مخاطبین چه در سطح شهر و روستاها نباید دست کم گرفته شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در مراسم بزرگ طلایه‌داران تبلیغ ویژه مبلغان کردستان […]

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کردند: محتوا، کیفیت محتوا و‌ مطالعه باید مدنظر مبلغین باشد و مخاطبین چه در سطح شهر و روستاها نباید دست کم گرفته شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در مراسم بزرگ طلایه‌داران تبلیغ ویژه مبلغان کردستان که در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت فرارسیدن ماه محرم، اظهار داشتند: مکتب امام حسین(ع) را با هیچ یک از امور دنیوی نمی‌توان مقایسه و جابه‌جا کرد و باید نگاه مخلصانه به اهل بیت داشته باشیم.

 نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر لزوم مطالعه مبلغین در خصوص امام حسین(ع) افزودند: باید مبلغین نام‌ها، مضامین، خطبه‌ها و روایات در مورد امام حسین(ع) را مطالعه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کردند: محتوا، کیفیت محتوا و‌ مطالعه باید مدنظر مبلغین باشد و مخاطبین چه در سطح شهر و روستاها نباید دست کم گرفته شوند.

 وی  به راه و رسم جوانمردی در مکتب امام حسین(ع) اشاره کرد و گفتند: امام حسین (ع) به بشریت درس آزادگی و عزتمندی آموخت.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه با تأکید بر اینکه مبلغان دینی نباید جایگاه خود را کم ببینند، تصریح کردند: مبلغان دینی در طول سال مطالعه عمومی و عمیق خود را افزایش دهند تا بتوانند در ماه محرم پاسخ شبهات جوانان و نوجوانان را بدهند.

ایشان با بیان اینکه مبلغین ترویج‌ دهنده اخلاق و ارزش‌های دینی در جامعه باشند، افزودند: مبلغان نقش محوری در راستای ترویج و تبلیغ و گسترش فرهنگ‌های دینی و علمی در جامعه دارند و بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به تبیین واقعه کربلا پرداخت و عنوان کردند: قیام امام حسین(ع) برای مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی بود که امروزه الگوی آزادی‌خواهان جهان شده است.

وی با بیان اینکه همه ما نوکر امام حسین(ع) هستیم و هیچ شکی در آن نیست، بیان کردند: روایات، تاریخ، مسائل روز، وقایع و فلسفه قیام امام حسین(علیه السلام) با آن شرایط و ویژگى‌هاى خاص که اتفاق افتاده، بازگو شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کردند: باید در تبلیغات خود مطالبی را مطرح کنیم که وقتی کسی آن را شنید، قبول کند، مراقب باشیم حرف‌هایی نزنیم که باعث ناامیدی ، تفرقه و موج منفی ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.